فال

فال هفتم تير ماه سال 1402 براي متولدين همه ماههای سال

فال روزانه و سرکتاب

فال هفتم تير ماه سال 1402 براي متولدين همه ماههای سال این فال را برای هر زمانی میتوانید نیت کنید دوستان عزیز به تاریخ توجه نکنید این فال زمان خاصی ندارد نیت مهم است

فال هفتم تیر

فال هفتم تير متولدین فروردین

فال روزانه متولدین فروردین

ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز… مدتی است که به فکر تغییر در سبک زندگی خود هستید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است. شما می‌توانید این تغییرات را از خانه و یا حتی اتاق خود شروع کنید. حس ماجراجویی که در شما وجود دارد باعث شده است که دائما خودتان را در معرض چالش‌های مختلف قرار دهید. همین مساله موجب پیشرفت شما در زمینه‌ای است که در آن تبحر و به آن علاقه دارید.

فال هفتم تير متولدین اردیبهشت

ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز… انرژی شما امروز در اوج خود قرار دارد. از این انرژی بالای خود نهایت استفاده را بکنید و فردا را به استراحت کردن سپری کنید. کارهای ناتمام خود را امروز تمام کنید و آن را به فردا موکول نکنید. کمی از کاری که می‌کنید احساس نارضایتی دارید. این مساله بخاطر حساسیت های بیش از اندازه شما در محیط کار و تنها ناشی از نحوه نگرش شما به مسائل مختلف است. کمی روی خود کار کنید و از حساسیت های بی مورد پرهیز کنید.

 

فال هفتم تير متولدین خرداد

ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خرداد ماهی عزیز… بهتر است امروز بیشتر مراقب رفتارتان باشید، چراکه حرف‌های تندتان ممکن است موجب سو تفاهم شود. سعی کنید کمی ملایم تر با بقیه سخن بگویید. هرچه در مقابل دیگران منعطف‌تر باشید به نفعتان است. شما و دوستانتان قصد انجام کاری را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمی بیشتر صبر کنید با عجله کردن نفعی نخواهید داشت. این روزها مشغله‌های زیادی دارید اما بهتر است از سلامتی تان نیز غافل نشوید.

فال هفتم تير متولدین تیر

ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز… امروز زمان خوبی برای خانه نشینی و تماشای تلویزیون نیست، پس وسایلتان را جمع کنید و به بیرون بروید. در مسیر تان یکی از دوستانتان را میبینید که خبر خوبی به شما می‌دهد که روحیه تان بهتر خواهد شد. اگر می‌خواهید تغییری در زندگی تان بدهید خیلی سخت نگیرید، تغییر دکوراسیون یا حتی مدل موی تان میتواند تاثیر زیادی در روحیه تان داشته باشد. سعی کنید با اتفاقات کوچک و خوش لحظات شادی در زندگی‌تان بسازید.

 

فال هفتم تير متولدین مرداد

ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز… امروز روز خوبی برای خرید کردن است. شم اقتصادی شما امروز خوب کار می‌کند و می‌توانید با اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری بالا به بازار بروید. اگر مجرد هستید امروز خیلی احتمال دارد که نسبت به کسی جذب شوید اما عجله نکنید،‌ شاید تنها تحت تاثیر احساسی زودگذر قرار گرفته باشید، پس به خود فرصت دهید تا در چند روز آینده حستان به تعادل برسد و بتوانید تصیم بهتری برای داشتن یک رابطه موفق اتخاذ کنید.

 

فال هفتم تير متولدین شهریور

ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز… امروز را با خودتان بگذرانید. سعی کنید از گوشی تلفن همراه و شبکه های اجتماعی و زندگی روزمره‌تان فاصله بگیرید و به خودتان برسید. اگر شرایط آنطور که می‌خواهید پیش نرفت، سعی کنید بی خیال باشید و لذت ببرید. امروز از مشکلات زندگی عاطفی با شریک زندگیتان صحبت نکرده و سعی کنید با او مانند همیشه عادی و صمیمانه رفتار کنید.

فال هفتم تير متولدین مهر

ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز… امروز یک روز ایده‌آل برای شما خواهد بود از آن جهت که یک پیام مثبت و موثر دریافت خواهید کرد. این پیام می‌تواند یک ایمیل کاری یا یک پیامک کوتاه از طرف کسی که به او علاقه دارید باشد اما هر چه هست به محتوای آن خوب دقت کنید زیرا تاثیرات مثبتی بر زندگیتان خواهد گذاشت.

 

فال هفتم تير متولدین آبان

ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز… امروز به احتمال زیاد روز پر کار و مشغله‌ای خواهید داشت، اما لزومی ندارد که مضطرب شوید؛ شما با کمی برنامه ریزی خواهید توانست، انجام کارها را بخوبی مدیریت کنید. آنچه که امروز با آن مواجه هستید، زمینه‌ی پیشرفتی چشم‌گیر در آینده برای شما خواهد بود؛ با انجام این کارها خواهید توانست برنامه ریزی‌های خوبی انجام دهید تا بتوانید پروژه‌های کاری خوبی را در آینده مدیریت کنید. اطرافیان شما گاهی اینگونه فکر می‌کنند که در آغاز کارها شور و هیجان زیادی دارید، اما در ادامه شور و شوق‌تان را از دست داده و نسبت به نتیجه‌ی نهایی دلسرد و بی‌تفاوت می‌شوید. شما می‌توانید به آنها نشان دهید که اشتباه می‌کنند!

 

فال هفتم تير متولدین آذر

ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز… بیشتر از گذشته به حس ششم و ندای درون خود گوش دهید، استعداد‌های ذاتی خود را نادیده نگیرید. امروز این حس به قدری در شما بالاست که می‌توانید پس از شنیدن گفته‌های آن‌ها به آنچه در سرشان می‌گذرد، پی ببرید. اگر نسبت به توانایی‌های خود بی‌تفاوت باشید، به زودی آن‌ها را از دست می‌دهید. در انتهای روز سعی کنید یک آرامش لذت بخش را تجربه کنید؛ به تماشای یک منظره یا حتی دیدن غروب خورشید بروید.

 

فال هفتم تير متولدین  دی

ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز… به کارهای عقب افتاده خود سرو سامانی بدهید. اگر خانه یا اتاقتان در هم و برهم است با مرتب کردن آن ذهن‌تان نیز از آشفتگی درخواهد آمد چرا که به نظر می‌رسد افکارتان نیز مغشوش و درهم برهم است و این شما را گیج کرده است. اگر برایتان مقدور است برای یک سفر برنامه ریزی کنید تا مدتی از شرایطی که در آن قرار دارید،‌ دور شوید، اگر نه حداقل یک دو روز به خود استراحت دهید.

 

فال هفتم تير متولدین بهمن

ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز… امروز بایستی در مقابل مسائل و مشکلات پیش آمده بر اساس عقل و انچه که منطق می‌گوید عمل کنید. مبارزه بدون داشتن استدلال عقلی نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت. تلاش کنید که با خونسردی کامل تمرکزتان را حفظ کنید و از مواضعتان به سادگی کوتاه نیایید. امروز خودتان را با گروهی که در آن هستید هماهنگ کنید. کار تیمی و همکاری با سایر افراد گروه مهمترین فاکتور در موفقیت نهایی است. تک روی و خود سر بودن در کارهای گروهی نه تنها به نتیجه نمی‌رسد بلکه باعث از بین رفتن تمام تلاش گروه می‌گردد.

 

فال هفتم تير متولدین اسفند

ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز… شما ذهن خلاق و قوی دارید که کمک می‌کند به سرعت مسائل را تحلیل کرده و برای حل مشکلات خود و دیگران راه حل بیابید. ممکن است امروز برنامه‌هایتان بیش از اندازه طول بکشد و همین شما را دچار آشفتگی خواهد کرد. بهتر است آرامش و تمرکز خود را حفظ کرده و با همان قدرت ذهنی بالای خود مسائل را پیش ببرید. اگر مضطرب و آشفته شوید مشکلات بیشتری برایتان پیش خواهد آمد.

دوستان عزیز برای سفارش سرکتاب و انگشتر موکلدار و بخورات و بخورهای ترکیبی و تخصصی فقط در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا پیام بدید بشماره 09011876393

Visits: 162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل