راهنماییمطالب خواندنی

دعا کردن با تعریف علمی و چگونگی اثر گذاری دعا و سرکتاب

دعا

دعا کردن با تعریف علمی و چگونگی اثر گذاری دعا و سرکتاب دعا کردن چیست و چرا سرکتاب نیاز است

دعا کردن

دعا کردن فرستادن ارتعاشاتی از شخصی به شخص دیگر و خدا و کائنات خداست.کل عالم وجود در ارتعاش است . ارتعاش را می توان در مولکولهای یک میز و در هوا پیدا کرد.

اثر دعا و ارتعاشات

واکنش میان دو نفر نمودار ارتعاش است. وقتی کسی را دعا می کنید  از قدرتی که در جهان معنوی نهفته است کمک می گیرید.شما با دعا پیام مهر و دوستی و تفاهم، مدد کاری ، حمایت و همدردی را از خود به دیگری منتقل می کنید، در این روند ارتعاشاتی در جهان ملکوت بوجود می آورید، که از طریق آنها خداوند کسی را که برایش دعا شده، مورد رحمت و عنایت خود قرار می دهد.

چگونه دعا کنیم ؟

این اصل را در زندگی دنبال کنید و از نتایج شگرف آن بهره مند شوید.دعا کردن فرستادن ارتعاشاتی از شخصی به شخص دیگر و خداست.کل عالم وجود در ارتعاش است؛ ارتعاش را می توان در مولکولهای یک میز و در هوا پیدا کرد.

دعا چگونه عمل میکند

واکنش میان دو نفر نمودار ارتعاش است. در دعا کردن وقتی کسی را دعا می کنید، از قدرتی که در جهان معنوی نهفته است کمک می گیرید.شما با دعا پیام مهر و دوستی و تفاهم، مدد کاری ، حمایت و همدردی را از خود به دیگری منتقل می کنید، در این روند ارتعاشاتی در جهان ملکوت بوجود می آورید، که از طریق آنها خداوند کسی را که برایش دعا شده، مورد رحمت و عنایت خود قرار می دهد. این اصل را در زندگی دنبال کنید و از نتایج شگرف آن بهره مند شوید.

دعا با کمک از علوم غریبه

در دعا کردن اگر بخواهید از علوم غریبه در حل مشکلات هم کمک بگیرید باید این را در نظر داشته باشید که همه امور بدست خداست بله دعانویس میتونه با انجام دعاهای صحیح موانع را رفع کنه اما بخاطر داشته باشید بعضی افراد ممکنه اعمالی انجام داده باشند که خداوند طبق قوانین خود در حال تنبیه آنان باشد و شما نمیتوانید با هیچ دعایی مشکل را حل کنید جز استغفار و اصلاح عمل خود و جبران عمل

دعانویسی در علوم غریبه

دعا کردن در دعانویسی علوم غریبه فرض بر این قرار داده میشود که شما از جانب خداوند مورد تنبیه قرار ندارید و دعاها انجام میشود که ابتدا بهتره شخص با سرکتاب کبیر و سرکتاب صحیح برسی شود و موانع و دعاهای مورد نیاز مشخص شود و بعد بر اساس ان دعاهای لازم انجام شود . نیاز نیست شما زیاد در سرکتاب خود کنجکاو شوید که چرا اینطور شده یا اونطور و یا چرا طلسم شدن چون توضیحات لازم در سرکتاب اصلی هست هیچ سرکتابی نمیتونه بگه چه کسی دقیقا  برای شما سحر کرده و این اصلا مهم نیست مهم ابطال سحر است و انجام دعاها که بدرستی انجام بشه . فراموش نکنید

سرکتاب چیست

قبل از هر چیز باید بگویم سرکتاب کبیر فالگیری نیست که شما نیت کنید سرکتاب صحیح بنوعی مانند کتاب سرنوشت است چون هیچگاه عوض نمیشه و هر شخص فقط یک سرکتاب داره. و برای دفعات بعد باید برسی طالع انجام بشه که ان هم باید توسط افراد متبحر انجام شود .

سید بهروز محمدزاده. انگشترهای موکلدار برای آشنایی با انگشتر موکلدار روی لینک آبی رنگ کلیک کنید و حتما مطالبی که با لینک آبی مشخص شده اند را مطالعه کنید تا آگاهی خود را بدرستی بالا ببرید.

 

Visits: 702

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام برای نیت قلبی منم دعای شفاهی محکمی کنید که ناعادلانه اداره اموزش پرورش کسی رو استخدام نکنه

  2. سلام اقای محمد زاده شبتون بخیر
    تقاضا ی دعا شفاهی دارم ممنونم
    از شما
    صاحب خانه ام گفته بلند شو دنیال خانه هستم
    اما گیرم نمیاد چون بودجه ام کم هست
    فرصتی هم ندارم
    از شما خواهش میکنم برآیم دعا کنید. ممنونم

  3. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و خداوند رحمان دل شما را شاد نماید

  4. سلام سيد عزيز تقاضاى دعا شفاهى دارم
    پدرم اكبر مدتهاست زمينى را ميخواهند درست كنند و بفروشند در شمال همش به مشكل برخورد ميكنه و مانع براشون پيش مياد و بعد از مدتها هنوز سرخونه اول هستند/ همچنين خيلى مشكلات دادگاهى دارند در زندگى كه مدتهاست حل نميشه و مستاصل هستند
    ممنونم از شما

  5. سلام اگر کمی جستجو کنید خیلی جاها شماره گذاشتم که پیدا خواهید کرد خصوصا در صفحه اول سایت و شماره فقط برای پیام دادن در تلگرام و واتساپ است نه تماس تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل