راهنماییفروش محصولاتمطالب مهم

بخور باطل کردن سحر و طلسم برای دعای ابطال سحر و استفاده در خانه و محل کار

بخور باطل کردن سحر و طلسم  و رفع سحر و جادو برای دعای ابطال سحر و استفاده در خانه و محل کار برای دفع سحر و پیشگیری و دفع نیروهای منفی ,

بخور باطل کردن سحر

بخور باطل کردن سحر چکار میکند

دوستان عزیز قبل از هر چیز باید بگم هیچ بخوری وجود نداره که سحرهای سنگین را بتنهایی باطل کنه و این بخور که بصورت ترکیبی از بهترین بخورهای خاص اینکار ساختــه شده برای زمانیست که تازه سحری درحال شکل گرفتن است

سحرهای مکانی

که مثلا برای مغازه کسی سحر می شود و یا در مکان ریخته می شود یا در منزلی سحر پیدا می شود  خیلی از سحرها هم خود بخود و بر اثر امواج منفی افراد ایجاد می شود و یا در معرض نیروهای ماورایی منفی قرار گرفتن که این بخورات به دفع آنها کمک زیادی میکنند و میتوانید روزهای نحس را عوض کنید

برای باطل کردن سحر و جادو چکار باید کرد

در اصل سحرهای سنگین و شخصی ابتدا باید با سرکتاب کبیر بررسی و بعد دعای خاص شخص با کد اختصاصی خودش باید انجام بشه و استاد عامل باید موکل بسیار قوی و قدرتهای خاص ابطال باشه که پدر بزرگ من و پدرانش اینقدر توانایی داشتند که اصلا حتی نیاز به نوشتن دعا نداشتند و بایک دست کشیدن روی سر طرف تمامی سحرهای آنها را باطل می کردند. 

این به دلیل موکلین قوی و قدرتهای خدادادی درونی آنها بوده که این قدرتها نسل به نسل انتقال پیدا می کند و در بعضی نسلها قویتر و بعضی ضعیفتر دیده می شود . و اما بخور ترکیبی ما با نام بخور باطل کردن سحر از بهترین و قویترین بخورهای اصیل همینک آماده برای استفاده دوستانی که از بخورات اصیل و قدرتمند بهره می برند آماده تحویل است

بخور ابطال کردن سحر و طلسم

این بخور ترکیبی خصوصا برای کسانیکه مغازه دار هستند و مشکل کم روزی شدن و برکت دارند بسیار کاربرد دارد چون سحر ها امواج دفع رزق شادی موفقیت و انرژی مثبت دارند بنابراین این بخور مانند سپر و امواج دفعی عمل میک ند و نیروهای منفی را دفع میکند و باطل کردن سحر را آسانتر میکنه.

روش استفاده از بخور ابطال کردن سحر و طلسم

استفاده از بخورات دقیقا مانند اسپند سوزاندن است که این بخور بشکل خورده چوب معطر است و آنرا روی ذغال میریزید و میگذارید دود آن در محل بخوبی پخش بشه و اگر در اماکن بسته استفاده میکنید حتما باید پنجره باز باشه و یک راه خروج برای دفع نیروهای منفی توسط بخور باشد و قبل از استفاده بهتره اول اسپند دود داده شود.

قیمت بخور باطل کردن سحر و طلسم

این بخورات متاسفانه در ایران تولید نمی شه و بیشتر از کشورهایی چون مراکش و عمان و یا کشورهای واسط تهیه میشود بنابراین برای خرید از ارز خارجی استفاده می شود و قیمت آن نوسان دارد و معمولا صعودی .

نحوه خرید بخور ابطال سحر و طلسم

بخور موکل

خرید بخورات

دوستان عزیز برای خرید بخورات ابتدا باید در تلگرام و یا واتساپ پیام دهند تا قیمت فروش به روز به آنها اعلام شود و پس از واریز وجه به آدرس آنها ارسال شود.

ولی دوستانی که قصد دارند از سحر بودن خود اطلاعات لازم را کسب کنند حتما باید با سرکتاب کبیر بررسی شوند و بعد اقدام به گرفتن دعاهای لازم کنند.

شماره واتساپی برای خرید بخور باطل کردن سحر و طلسم لطفا کسی زنگ نزند فقط در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا پیام بدید

09011876393  سید بهروز محمدزاده

Visits: 1157

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل