انگشتر موکلدارفروش محصولات

خرید انگشتر موکل دار

سفارش و خرید انگشترهای موکلدار

نکات برگزیده مطلب
  • فروش انگشترهای موکلدار و سنگهای موکلدار اصل

قصد دارید برای خرید انگشتر موکل دار اقدام کنید؟ در این زمینه با چالش مواجه شده اید و نمی توانید نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کنید؟ می خواهید این نوع انگشتر ها را بیش تر بشناسید تا در زمان خرید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید؟ برای خرید باید حتما آن را با سرکتاب کبیر مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که موانع ماورایی نداشته باشد.

فروش- انگشترهای موکلدار- و سنگهای موکلدار
انگشتر موکلدار

خرید انگشتر موکل دار واقعی

انگشتر موکل دار که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است پای کلاه بردارن زیادی را به حوزه و فروش و خرید انگشتر موکل دار نیز باز کرده است. انگشتر موکل دار در واقع انگشتری می باشد که دارای انرژی های ماورایی بوده و هر انگشتری موکل دار نیست. برای خرید انگشتر موکل دار باید به نکات مختلفی در خصوص ویژگی های انگشتر توجه کرد تا انگشتر موکل دار تقلبی را نخریم. یکی از روش های بسیار عالی برای خرید انگشتر موکل دار، سفارش انگشتر  موکلدار به استاد علوم غریبه می باشد زیرا این اساتید با استفاده علوم خود می توانند انگشتر موکل دار واقعی و خوب را به شما تحویل دهند. برای خرید انگشتر موکل دار اصل در فضای مجازی در این روز ها حرف و حدیث های مختلفی وجود دارد که بسیاری از آنها کلاه بردارانی بیش نیستند و بهتر است برای خرید انگشتر موکلدار به استادان علوم غریبه مراجعه کنید.

قیمت انگشتر موکل دار

اگر قصد خرید انگشتر موکل دار را دارید، و میخواهید از قیمت انگشتر موکل دار اطلاع داشته باشید، ابتدا باید با خصوصیات و ویژگی های آن آشنا شوید. این محصولات معمولا از جنس سنگهایی میباشد که حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار در مورد آنها توصیه های زیادی نمودند. یکی از مهم ترین خواص این نوع انگشتر ها آن است که محبتی بوده و برای جذب محبت و نظر جنس مخالف مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن در جذب رزق و روزی نیز بسیار موثر بوده و افراد زیادی از این طریق کسب و کار های خود را رونق می بخشند. توجه و استفاده از این نوع انگشتر ها به ادیان خاصی محدود نمی شود و بسیاری از افراد در سراسر دنیا از آن ها استفاده می کنند. کار ها و عملکردی که این انگشتر ها از خود نشان می دهند، به قدرت مپوکل درون آن بر می گردد.

این محصولات سنگ و یا نگین دار هستند که درون این قسمت ها، موکل، طلسم و یا اجنه گذاشته می شود. اکثر افرادی که به این انگشتر ها اعتقاد دارند، نیرو و قدرت درون آن را حس می کنند و می دانند که پیشرفت ها و موفقیت هایی که به دست می آورند از این سمت به آن ها رسیده است. برخی از این انگشتر ها حتی از مهره مار هم قدرتمند تر هستند و کار های زیادی را می توانند برای افراد انجام دهند. شمار کسانی که از این محصولات استفاده می کنند، کم نبوده و همه روزه بر تعداد آن ها افزوده می شود. این انگشت ها طبق نظر و اعتقادات خاصی ساخته می شوند که پایه و اصل آن ها، انرژی داشتن تمام عناصر اطراف ما است. طبق این نظریه، همه چیز هایی که در اطراف ما وجود دارند، انرژي خاصی دارند و می توانند صدا و انرژی ما را دریافت کنند.

انگشتر موکل دار از چه جنسی است؟

معمولا از جنس سنگ هایی می باشد که حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار در موردآنها توصیه های زیادی نمودند. و انگشتر موکلدار معمولا یکی ازخواص آن بیشتر است که میتواند دارای خاصیت محبتی و یا رزقی و گشایش کار که مهمترین اونها است داشته باشد. ولی با این حال می تواند در درجات بعدی دیگر خواص را هم داشته باشد. حتی ادیان دیگر هم به انگشتر های خاص توجه زیادی دارند و این توجه بیهود نبوده است. گاه ارزش یک انگشتر برابر تمام دارایی های فرد بوده گر چه شاید نمیدانستند موکل چیست ولی توانستند قدرت انگشتر را حس کنند ببینند،  تا جایی که داستانهایی و افسانه هایی در رابطه با غول انگشتر هم طی قرنها ساخته شده که وجود هر داستان و افسانه ای بی علت نیست و در اصل کارهایی که انگشتر موکل دار انجام میدهد دلیلش موکل آن انگشتر است که به صاحب خود کمک میکند و بسیاری از مردم ما هم که انگشتر موکل دار دارند این کمک های موکل انگشتر را حس کردند و کسانیکه به قدرت این انگشترها واقف شدند مرتب بدنبال تهیه انگشتری با قدرت بیشتر هستند و حتی بعضی از سنگها از مهره مار هم قوی تر هستند و این را توجه داشته باشید ارزش هر انگشتر موکل دار به میزان قدرت آن است نه اینکه برای چه کاری است.

قدرت انگشتر موکل دار

می خواهید برای خرید انگشتر موکل دار اقدام کنید اما در این زمینه شناخت کافی ندارید؟ برخی از فروشندگان به دروغ می گویند که انگشتر هایی چند موکله دارند و این طور بیان می کنند که قدرت این محصولات نسبت به نمونه های تک موکله بیش تر است. این یک دروغ بوده و هر یک از این محصولات فقط می توانند یک موکل داشته باشند. این محصولات دارای درجه قدرت های متفاوتی هستند و این ویژگی به جنس سنگ استفاده شده بستگی ندارد. ممکن است یک سنگ معمولی دارای یک موکل قدرتمند باشد در حالی که بسیاری از سنگ های قیمتی و گرانبها نمی توانند هیچ گونه قدرتی از خود نشان دهند. این بحث بسیار پیچیده و وسیع است، هیچ چیز در این دنیا بدون انرژي نیست و همه عناصر موجود در جهان می توانند صدا و انرژي شما را بشنوند و نسبت به رفتار شما عکس العمل نشان دهند.

در حقیقت این شما هستید که به جهان دستور می دهید چگونه با شما رفتار شود. حتی اگر با قطرات آب صحبت کنید، مولکول ها می توانند تغییر شکل دهند و انرژی خاصی به شما انتقال دهند. بهتر است که این نوع انگشتر ها رکاب نقره داشته باشند تا انرژي ماورایی آن ها تکمیل شود. این محصولات می توانند به آرامش گرفتن روح افراد کمک کنند و دغدغه فکری را در آن ها به شدت کاهش دهند. از طرفی استفاده از این نوع انگشتر ها می تواند در افزایش رزق و روزی، سلامتی و امنیت بسیار مؤثر باشد و افراد را در زندگی به یک فرد موفق تر تبدیل می کند.

"<yoastmark

انرژی موکلین

حتما بارها شنیده اید که مثلا فلان خونه برای فلانی خوب نبوده و از روزی که در اون خونه رفتند زندگی به هم ریحته و اومد نداشته یا بلعکس اون خونه خیلی خیر داشته و برای کسی باعث پیشرفت شده است. چون بسته به موکل اون خانه داره حتی یک خانه مانند انگشتر موکل دار میتواند موجب پیشرفت و موفقیت بشه حتی ملکول های آب وقتی شما با اونها حرف میزنید میتوانند تغییر کنند و شکل عوض کنند این بخاطر ارتباط با انرژی موکل است و انرژی هوشمند است و در اصل موکل انگشتر موکل دار هم نوعی انرژی است که بسیار هوشمندتر از انرژی آب است و این سطح هوشمندی است که میزان قدرت یک شی موکل دار یا حتی انگشتر موکل دار را مشخص میکنه. و در انگشتر مهم نگین انگشتر موکل دار است که رکاب نقره مکمل آن است.

کاربرد انگشتر موکل دار

قبل از خرید انگشتر موکل دار خوب است که با کاربرد های این محصول بیش تر آشنا شویم. این محصولات کاربرد های زیادی داشته و می توانند در موارد زیادی مورد استفاده قرار بگیرند. بهتر است که خانم ها این نوع انگشتر را در دست چپ خو بیندازند و آقایان آن را در انگشت دست راست خود کنند. اگر این انگشتر را در دست راست خود کرده اید، نباید به قرآن دست بزنید و در زمان نماز خواندن نیز باید آن را از انگشت خود بیرون بیاورید. دقت داشته باشید که انواع الکل، مواد شوینده و یا سرکه می تواند موکل را از بین ببرد و قدرت را از انگشتر بگیرد. علاوه بر آن، رفتن به قبرستان نیز می تواند موکل را نابود کند و این محصول را به یک انگشتر معمولی تبدیل می کند. مهم ترین کاربرد هایی که برای این نوع انگشتر در نظر گرفته اند عبارتند از:

  • بالا رفتن مقام و ترفیع رتبه گرفتن
  • افزایش رزق و روزی
  • گشایش در کار ها
  • دور ماندن انسان از سحر و جادو
  • جذب جنس مخالف
  • دور کردن انرژی منفی از انسان
  • خوش بین تر کردن انسان ها نسبت به زندگی و آينده

انگشتر و سنگ موکل دار چند موکل دارد؟

گاه افرادی میپرسند انگشتر شما چند موکله است که این دروغی بیش نیست که کسی بگه انگشتر او چند موکل دارد چون هر انگشتر نمیتواند بیش از یک موکل داشته باشد. و افرادی برای سودجویی بیشتر و به طمع انداختن مردم دم از چند موکله بودن انگشترهای خود میزنند درحالی که وقتی کسی چنین دروغی می گوید احتمالا انگشتر او حتی خواص یک انگشتر ضعیف را هم ندارد وگرنه نیاز نبود که دم از چند موکله بودن انگشتر بزند. البته قصد ما متهم کردن کسی نیست گاه بعضی افراد که خرید فروش انگشتر میکنند فکر میکنند واقعا یک انگشتر چند موکل دارد بنابراین در خرید دقت کنید تا گرفتار افراد کلاهبردار نشوید. حتی اگر من هم بشما گفتم کسی کلاهبردار است یا فرد مورد اعتماد کورکورانه تصمیم نگیرید دلایل و مستندات خود را در نظر بگیرید و بررسی کنید و بعد تصمصیم بگیرید.

حرفهای کلاهبردارهای انگشتر موکلدار

همه کلاهبردارها در یک مورد اشتراک دارند اونم به طمع انداختن شماست سعی کنید گرفتار طمع نشوید. مثلا به شما می گویند فلان انگشتر برای ثروتمند شدن عالی است و هر جا بروید ثروت به سمت شما میاد و رزق و روزی فراوان کسب خواهید کرد خوب فردی که گریبان او را فقر فرا گرفته و یا افرادی که بدنبال رسیدن به ثروت و مال خیلی زیاد بدون زحمت هستند و یا به بن‌بست رسیدن خیلی زود با این تبلیغات به طمع میفتن و فکر آنها دیگه کار نمیکنه پول خود را میدن که زندگیشان عوض شود در حالیکه همون اندک سرمایه خود را هم به فنا خواهند داد.

فروش- انگشترهای موکلدار- و سنگهای موکلدار
انگشتر زنانه موکلدار

گاه یک انگشتر موکل دار مناسب مانند یک دعای بخت گشایی قوی هم حتی عمل میکنه اما بشرط اینکه سحر نداشته باشید. اما انگشتری که حتما و صرفا بخت گشایی کند وجود ندارد. البته در سرکتاب کبیر یا همون سرکتاب اصلی توسط دعانویس خوب هم میتواند جنس انگشتر طبق طالع مشخص شود اما الزامی نیست.

خرید آنلاین انگشتر موکلدار اصل

برای خرید انشگتر موکل دار اصل و واقعی می توانید با ما در واتس آپ، تلگرام و ایتا در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که برای خرید انگشتر موکل دار ابتدا باید از طریق سرکتاب کبیر موانع ماورایی شما مشخص شود تا انگشتری طبق مشکلات و اصول زندگی شما ساخته و برایتان آماده شود.

کلام آخر

برای خرید انگشتر موکل دار باید محصولات اصل و با کیفیت را انتخاب کنید. برای این کار بهتر است که از نمونه هایی استفاده کنید که رکاب نقره دارند. دقت داشته باشید که نمونه های تقلبی این محصولات در بازار زیاد است و باید یک فروشگاه امن و مطمئن برای خرید انتخاب کنید. برای این کار کافیست که در تلگرام با شماره ۰۹۰۱۱۸۷۶۳۹۳ارتباط برقرار کنید و یک نمونه بسیار مرغوب و با کیفیت از این انگشتر ها را خریداری کنید.

سوالات متداول انگشتر موکل دار

 

  1. سنگ های انگشتر موکل دار از جنس خاصی هستند؟
    بله سنگ های استفاده شده از نوع خاصی هستند و طبق فرموده ائمه انتخاب و موکل دار می شوند
  2. آیا هر انگشتر هر شخص با انگشتر شخص دیگر متفاوت است ؟
    بله هر انگشتر با توجه به ویژگی های شخص انتخاب و موکل دار می شود و ابتدا باید از طریق سر کتاب کبیر ببینیم که شخص موانع ماورایی نداشته باشد.
  3. از چه روش هایی می توانیم برای خرید انگشتر موکل دار اقدام کنیم؟
    برای سفارش انگشتر موکلدار می توانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید در صورت عدم دسترسی به تلگرام یا واتس اپ از طریق پیام رسان سروش می توانید درخواست خودتان را برای ما بفرستید.

Visits: 22020

نوشته های مشابه

‫144 دیدگاه ها

  1. سلام سیدجان. برام دعا کنین بتونن برگردم به کارم و توطئه دشمنام ناکام بشه

  2. باعرض سلام وادب
    سیدجان رزق وروزیم کم است .دست وبالم تنگ است خواهشن دعای برایم کنیدتارزق وروزیم زیاد وبه آرزوهایم برسم درضمن زن و دوتایچه دارم کمی عصبیند خواهشن دعای بفرماییدتاآدم صبوروخوبی برای پدرومادروجامعه باشندنمیدانم چرارفتارشان اینطوریه شایدازتنگدستیم باشد بخدازحمت زیادهم میکشم ولی نمی‌دانم چرا باتشکر

  3. سلام سید بزرگوار. شما را به جدتان قسم برای خواهر و برادرم دعا کنید. انها بیماری لاعلاجی دارند که کمکم کور میشن. خواهرم دو تا بچه کوچیک داره. همین الان هم به سختی میبینن. برای دخترم هم دعا کنید ناراحتی اعصاب و افسردگی داره. به حدی که بیمارستان بستری شد. خدا خیرتون بده

  4. سلام اقاسیدبزرگوار برای کار پدرم و خودم دعا بفرمایید که مشگلمون تو کمسیون حل بشه و کاره دادکاهی بابام هم حل بشه صاحب کارش اذیت میکنه و حقشو نمیده متاسفانه ادمی ظالم هست.دعا بفرمایید که حقشو از طرف بهش بده.و کار کمسیون عالی هم مشگل من حل بشه و جانبازیمو بهم بدهند و دعای طول عمر برای پدر و مادر و خانواده ام کنید باتشکر التماس دعای ویژه

  5. سلام عرض ادب اقاسید بزرگوار برای مشگل من هم دعای شفاهی کنید باتشکر التماس دعا

  6. سلام عرض ادب اقاسیدبزرگواربرای من هم دعای شفاهی بخونید مشگل دارم کار دادکاهی داره پدرم و من هم کاره پزشکی دارم که مشگلمون حل بشه و دکترها بهمون رای بدند تا کارهامون درست بشه و دعای طول عمر برای پدر و مادره عزیزم کنید و خانواده ام.که سایشون بالاسرم باشند التماس دعای ویژه

  7. سلام اقاسیدوقتتون بخیر
    لطفا برای خانواده من دعا کنید
    مخصوصا پسرم خدا بشما خیربده
    التماس دعا

  8. سلام آقا سید خواستم از شما مرد خدا تشکر کنم بابت تمام زحماتی که برای من کشیدید و زندگی مرا به یاری خدا و دعاهای شما نجات دادید برای من مانند یک معجزه بود و امیدوارم هر کس به درد سابق من گرفتار است معجزه من برای او هم اتفاق بیفته

  9. سلام وقتتون بخیر
    من دعا میخواستم برای رزق وروزی وفروش بیشتر درشغلم وهمینطور رشد در شغلم

  10. سلام آقا سید دعا کنید برام تو پیشرفت کاری و تحصیلی و اقتصادیم رشد زیادی کنم.

  11. سلام اقا سید خسته نباشید یک دعایی از شما خواهش می کنم بخوانید سرنوشت منم تغییر کند وازدواجم به جلو بیفتد دعای ازدواج خیلی قوی ودعای بخت گشایی قوی وقسمت شدن همسری شایسته که عاقبت بخیر بشم با تشکر

  12. سلام
    اقا سید ،منم سیدم برام دعا کنید یه ماه دیگه تقریبا ازمون وکالت دادم چندساله دارم زحمت میکشم..هم کار کردم هم درس خوندم..دعام کنیدکه نفس شما اگه حقه من امسال ازمون وکالتمو با رتبه عالی قبول شم شرمنده نشم…یاحق

  13. سلام استاد عزیز
    من یه کار داشتم و دوست داشتم و دارم که تا بازنشستگی اونجا بمونم ولی بدخواهان نذاشتن و پاپوش درست کردن برام و همین امر سبب بروز ناراحتی های زیاد براخودم و خانواده م شد
    دوست دارم برگردم
    یه دعایی کنید

  14. سلام وعرض ادب واحترام خواهش می کنم بخت معصوه زاده راضیه 40 ساله وبخت فریبا 45 ساله ونادره 50 ساله رو به حرمت جدتان باز کنید ودعای ازدواج سریع الاثر براشون بخونید

  15. سلام وعرض ادب واحترام اقا سید برای رفع شدن مشکلات ماوراییم دعای شفاهی خیلی قوی کنید من نیاز به باطل السحر قوی که دچار سحری خاص شدم. ودعای گشایش بخت واقبالم که فرمودید بخت واقبالت فعلا بسته است ودعای باز شدن بستگی شدیدی که سالها در بختم ایجاد شده است دعای زبانبند ودفع همزاد قوی که هیچ کارم به سرانجام نمی رسه لطفا به حرمت جد عزیزتان برای رفع شدن کامل مشکلات ماوراییم دعا فرمایید

  16. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و خداوند رحمان دل شما را شاد نماید

  17. سلام اقا سید من نیاز شدیدی به پول. سه میلیون تومان دارم خواهش می کنم برام از ته دل دعا کنید تا 15 اسفند جورش کنم لطفا دعای قوی کنید

  18. سلام اقا سید خسته نباشی ببخشیدمزاحم کارتون شدم خواهش می کنم به جون بچه هات برای خانواده من از ته دل قویترین دعاهارو انجام بدید در وضعیت خیلی بدی هستم چهار فرزند دارم که یکیش ازدواج کرده وموفق هست پسر بزرگم از بچگی ناصالح بود وبه حرف بزرگترها گوش نمی کرد الانم بازنش دعواش شده عروسم خونه رو از فروردین ترک کرده وبرنمی گرده اقا سید خواهش می کنم یک دعایی در حق عروسم انجام دهید که بخاطر دوتا بچه کوچک برگرده وتصمیم به زندگی با پسرم بشه پسرم دوتا بچه کوچکو اورده خونم من ومامانش با این سن زیاد نمی تونیم از پس این بچه ها بیاییم اعصابمون نمی کشه اقا سید تورو به قران هرکاری می تونید بخاطر من پیر مرد کمکم کنید با دعایتان تا عروسم به زندگیش برگرده خیلی گرفتاریم ودوتا بچه هام مجردندیکی دختر 41 ساله وپسرم 38 ساله دعابرای ازدواج وسروسامان گرفتنشون واینکه عروس ویک داماد خوب نصیبم بشود خواهش می کنم برای بچه هایم خیلی دعا کنید که زندگیشون روبراست بشه وخوشبخت وعاقبت بخیر بشند با تشکر اقا سید اگر مشکلات بچه هامونو حل کنی تا اخر عمر مدیون ودعاگوتون خواهم بود خیلی فشار روحی بابت بچه هام می کشم از چهار بچه سه تاشون گرفتارند وزیر تهمت کمکشون کن با تشکر دست بوس شما خانواده کاظم از تبریز

  19. سلام استادبه انگشترموکل دارجهت سهولت درکاروزبان بند محبت بین مردم زبان بندرزق وروزی چشم زخم وبرای اثبات درکارم خواستم

  20. سلام برای رزق وروزی زیاد جعفر وپولدار شدنش وپر رونق شدن مغازه ای که باز کرده وپیدا شدن مشتریانی که باعث رزق وروزی خانواده اش بشه وعشق وعلاقه. ومحبت بین خانواده اش ایجاد شود دعای شفاهی قوی کنید که کار نون داری باشد وبتونه کرایه مغازه رو هم بپردازه

  21. سلام سید مدتی بین من وشوهر مشکل پیش آمده وشوهرم اذیتم می کنه احساس می کنم داره بهم خیانت می کنه رفتارس طوری شده انگار پای زنی دیگه تو زندگی باز شده دیگه مثل گذشته نیست دوتا فرزند یک سال وسه سال ازش دارم

  22. سلام بخدا همیشه کار میکنم پول خوب درمیارم ولی هیچ پیشرفتی نمیکنم اصلا پولی بزایم نمیماند انگاری کسی طلسمم کرده که همیشه درمونده باشم ولی احساس میکنم جنی همیشه همراهم هست واو مرا به چنین روزی انداخته است تورو خدا برایم دعا کنین

  23. سلام برای سلامتی وطول عمر جعفر وجواد که کارشان بیشتر بیرونه براشون به احترام حضرت ابوالفضل العباس دعای شفاهی قوی کنید که دچار بیماری کورونا نشند با تشکر

  24. من دچارعذاب وجدان شده ام من دانشجوی علمی کاربردی یک گچساران درسال 95 درمقطع کاردانی بودام یکی ازدرسها به نام اصول فقه نرفتم روی جلسه وغیبت بود دانشگاه خودش بهم دوازده داد

  25. سلام اقا سید خواهش می کنم یک دعای بخت گشایی قوی برام بخونید وهم دعای ازدواج موفق با همسری شایسته که اینده خوبی برام بسازه دعای ازدواج سریع الاثر تا اخر سال خواهش می کنم یک دعای خاصی کنید که ازدواجم به جلو بیوفته اسمم کبری

  26. سلام برای ازدواج وبخت گشایی قوی دو دختر اقای پور مراد دعای شفاهی قوی کنید

  27. سلام اقا سید خواهش می کنم به احترام ابا عبدالله وابوالفضل العباس. یک دعای شفاهی قوی وتاثیر گذار برای اینکه شانس واقبال وبخت من نیز برای یک ازدواج موفق باز بشه وهمسر ا اینده ام از هر لحاظ خوب باشه وبستگیهام وبد بیاریهام باز بشه ونحسی وبد بیاری از زندگیم رخ ببنده وطالعم رو به روشنایی برود ودعای دفع همزاد قوی که بیشتر مانع ازدواجم می شه

  28. سلام اقا سید خواهش می کنم در این شبهای عزیز وماه محرم برای سلامتی وطول عمر خانواده ما نیز دعا فرمایید دعای شفاهی قوی کنید که دچار بیماری منحوس کورونا نشیم وزیر سایه خداوند در امان با شیم با تشکر کاظم منیره جواد. وجعفر

  29. سلام. خواهش می کنم به اقا ییتون قسم می دم. قویترین دعاها رو در حق الهه انجام دهید که دلش صاف بشه وخودش تصمیم بگیره به خونه همسرش برگرده وکدورتهایی که بین خودش وهمسرش هست برطرف بشه. ودعای اشتی ومحبت قوی براش بی زحمت بخونید که با دو بچش برگردند با تشکر

  30. سلام اقا سی واسه منم دعای شفاهی انجام بدید ک دل همسرم صاف بشه برگرده بهنام و سارا

  31. سلام برای دفع همزاد قوی. از من دعای شفاهی کنید که مرا اذیت نکند واز من دور شود اسمم کبری

  32. سلام اقا سبد خواهش می کنم التماس می کنم دعای شفاهی قوی کنید که الهه بره سر خونه وزندگیش نزدیکه یک ماهه خونه وزندگیشو ترک کرده رفته دعای قوی کنید دلش نرم بشه ومحبت بین خود وهمسرش جععر ایجاد شود دعای اشتی بین این دو نفر بخوانید بین الهه وجعفر

  33. سلام اقا سید برای اشتی وایجاد محبت بین زوجین بنام جعفر والهه دعای شفاهی قوی کنید

  34. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و خداوند رحمان دل شما را شاد نماید

  35. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و خداوند رحمان دل شما را شاد نماید

  36. سلام اقا سید در این شبهای قدر ازتون خواهش می کنم دعای شفاهی قوی کنید که خداوند از سر تقصیرات من بگذرد وبخاطر. گناهام از من روی نگردانه وبه حال خودم وانگذاره اقا سید. دعام کنید خداوندتمام گناهان منو ببخشه وعاقبت بخیر بشم

  37. سلام اقا سید نماز روزتون قبول حق خواهش می کنم برای منم تو این شبهای قدر برای شفا یافتنم که مشکل خونی دارم حال وروز خوبی ندارم وبدست اوردن سلامتیم دعای شفاهی قوی کنید که شفای عاجل یابم واقعا خیلی در مانده ام اسمم کبری

  38. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و ازدواج موفقی داشته باشید.

  39. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و ازدواج موفقی داشته باشید.

  40. سلام اقا سید من تو زندگی خیلی گرفتارم با اینکه هیچ ایرادی از نظر قیافه ندارم وتاسن 41 سالگی که رسیدم با هیچ پسری دوست نبودم ولی از نظر بخت گرفتارم. خواستگار خوبی نداشتم. الانم هم اصلا خواستگار ندارم از زندگی بریدم اول خدا بعد امیدم شمایید تورو به جدت قسم می دم دعام کنید که حتما. امسال ازدواج کنم. ویک بخت عالی نصیبم شود روزها وسالهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. تورو به جون بچه هات کمکم کن سروسامانی یابم وبه ارامش روح وروانم برسم واز تنهایی در بیام با تشکر

  41. سلام برای ازدواج رضا زاده جمیله 47 ساله که اصلا تن به ازدواج نمی ده وعلاقه ای به ازدواج نمی ده پدرو مادرش خیلی ناراحت هستند تورو به قران براش دعا کنید که بخت اونم باز بشه وازدواج کنه وهمزادش ازش دور بشه وبخت نیکو نصیبش شود اسمش رضا زاده جمیله

  42. سلام اقا سید برای دختری سن گذشته بنام نادره 48 ساله دعای شفاهی قوی کنید دعا کنید خداوند بختی نیکو نصیبش شود وزودتر سرو سامانی یابد با تشکر از لطفتان

  43. شما اگر منو میشناختید که اینطور حرف نمیزدید. همین قضاوت شما بدون شناخت یعنی گناه پس بهتره اول یاد بگیرید گناه را از خود دور کنید و بعد به دیگران نصیحت کنید .
    من بشکرانه و لطف خدا نیاز به کمکی ندارم. به اندازه کافی خداوند مرا مورد الطاف خود قرار داده و میدهد.

  44. This web site certainly has all the information I needed
    about this subject and didn’t know who to ask.

  45. سلام دوست گرامی
    سال نو مبارک
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکلتون انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  46. سلام دوست گرامی سال نو مبارک
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکلتون انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  47. سلام سید بزرگوار,,,تو رو جدتان قسم دعای شفایی برای بنده حقیر برای دفع همزاد وباطل السحر انجام بدید ممنون میشم

  48. سلام سید خسته نباشید من انقد دروغ شنیدم ازاین دعانویسان که اعتقادمو ازدست دادم برام دعا کنین

  49. سلام سیدجان انگشتر موکل دار چیز خوبیه و حرف شما درست بود انتظار باید از انگشتر رویایی نباشه و من از انگشتری که از شما گرفتم نسبت به هزینه ای که کردم بسیار راضی هستم.

  50. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد. و هرگز ناامید نشوید.

  51. سلام سید خسته نباشید من تو وضعیت خیلی بدی هستم و مشکلاتم خیلی زیاده که واقعا دیگه تحملم تموم شده و حتی چندین بار تصمیم گرفتم خودمو از بین ببرم و دیگه هیچی برام مهم نیس همیشه امیدم به خدا بوده که نگاهی بهم کنه و مشکلاتم حل بشه و اینم بگم که چندین بار سرکتاب گرفتم و بهم گفتن طلسم شدی و خیلی دشمن داری در صورتی که من خودم هیچوقت بدی دیگران رو نخاستم و همیشه سرم تو کارای خودم بوده ،همیشه با اعتقاد دعا گرفتم که طلسمم باز بشه ولی هیچکدوم اثری نکردن ،ازتون خواهش میکنم سید برام دعا کنید مشکلاتم حل بشه وهمچنین مشکلات همه اینایی که کامنت گذاشتن برا من هم دعا کنین ان شاءالله که هیچوقت تو کار کسی گره نیفته

  52. اشتباه نکنید حتما کسانی ب اسم حلیمه بودن ک کانال زدن بزرگوار

  53. سلام انگستر چیه و قیمتش،چنده ؟ برای،منم دعا کنین به مراد دلم برسم

  54. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  55. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  56. سلام
    من جوانی هستم که عاشق یک دختری شده که چند مدته که بمن علاقش کمتر شده، من نمیدونم چکار کنم!؟ من دعا کردم شما هم لطفا دعا کنید محبتش برگرده و با هم ازدواج کنیم
    امین یا رب العالمین

  57. سلام من از كانال حليمه سرحاني كلاهبردار خيلي زخم خوردم دعاي رزق ميخوام ولي ترو هدا مثل دعاهاي حليمه سرحاني و اون ادمين هاي نامردش نباشه

  58. سلام من تا خط ريش تو قرض گير كردم و درآمد مغازه ام هم اصلا خوب نيست البته از طريق كانال حليمه سرحاني دو ميليون سرم كلاه گذاشتن ولي از شما ميخوام كه برام دعا كنيد اسم خودم مهدي

  59. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  60. سلام لطفا برای من دعا کنین
    36 سالمه و هنوز ازدواج نکردم لطفا دعا کنین با فرد خوبی بتونم ازدواج کنم

  61. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد. و مهم اینه مشکل حل بشه دیگه چکار دارید کار کی بوده هر کس دعای بد برای کسی بگیره عاقبت خودش جزاشو میبینه

  62. سلام با کسي که دعاي سياهي براي خانم من نوشته بايد چيکار کردن؟ چطوري بايد بفهميم کار کي بوده؟ چندسال از زندگيمون رو تباه کرد ماه800 تومن خرج روانپزشک خانمم شده. يک کارگر بيشتر نيستم. فقط يک نفر دعارو ازبين برد و نکفت کار کي بوده. نزديک به دوسال يابيشتر دعا نوشته بوده. رو روابط و درامد وسلامتي تاسير گذاشته بوده. چيکار کنم من

  63. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  64. slm mishe lotfn bara man doa konid k yek mozahem khili bad dast az sar man bardard va mnm b khuda nazdik tar dham

  65. سلام اقا سید می خواستم یه دعا کنید برای من من نماز و روزه همه این کار ها رو انجام میدم ولی شاید شما به خدا نزدیک تر باشید برای من دعا کنید به دختر مورد علاقه منه برسم و یه ارزوی دیگم که خیلی دلم می خواد بر اورده بشه

  66. سلام سید جان دیونه این انگشتر شدم غول چراغ جادو نیست ولی تاثیر انرا بوضوح میبینم خواستم اینجا ازشما تشکر کنم

  67. سلام خسته نباشید میشه تا جواب نهایی کنکور ارشدنیومده برام دعا کنید رشته hse روزانه قبول بشم و شرایطم مهیا بشه بتونم برم و ادامه تحصیل بدم خواهشن برام دعا کنین ممنون میشم

  68. سلام سید.طاعات قبول درگاه حق.
    من از اون دست ادمای ساده ای هستم که گول دعانویس زیاد خوردم و سرم کلاه رفته..
    تقریبا اعتماد و اعتقادی درونم نمونده. ولی نمیتونم انکار کنم که همچنان معتقدم و امیدوارم مشکلاتم حل بشه.
    من قبلا زندگی بسیارخوبی داشتم و داخل هر زمینه ای موفق بودم،از شاگرد اولی دانشگاه گرفته تا سربازی و کارو همه چیز عالی پیش میرفت.تا زمانی که یه دختر رو انتخابکردم واسه ازدواج.مادرش مخالف بود. ما نامزد کردیم ولی بعد از شیش روز نامزدی توسط دختر بهم خورد و از اون روز به بعد به مدته سه ساله که زندگیم پر از گرفتاری و نکبت شده… یه نفر سرکتاب برداشت و گفت که طلسم شدم و با کلی مکافات و چله گرفتن و هزینه های سنگین طلسم باطل شد.زندگی یه مقدار بهتر شده خداروشکر ولی کمک میخوام که کسیو که دوستش دارم و دنیامو به پاش ریختم،دلش نسبت به من اطمینان پیدا کنه و برگرده. خیلی لجباز و یه دنده شده و میدونم خیلی سخت دعا روش جواب میده. لطفا راهنمایی و کمکم کنید

  69. سلام لطفا دعایی کنید تا رابطه منو دختری ک دوستش دارم خوب بشه ،کسی فک کنم دعای بدی نوشته واسه جداییمون،لطف کنید از جدتون بخاید مشکل مارو حل کنه و کاری کنه زودتر بهم برسیم

  70. سلام،خسته نباشید،ما یه سوله اطراف شهر داریم گذاشتیم برای فروش ولی فروش نمیره،من به هرچی فکر میکنم برعکسش اتفاق میوفته.یه دعا هم برای افزایش رزق و روزی میخام.
    باتشکر ازشما

  71. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  72. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  73. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  74. سلام خواهش میکنم کمکم کنید دعا کنید برام
    بختم روبسته ان .خیلی خاستگار وخاطرخاه دارم کیان باز برمیگردن دیگ پشت سرشونم نگاه نمیکنم دعا کنید ک بختم باز بشه بیان خاستگاریم
    یکی هست من میخوام اونم میخواد یه جورایی فقط بایدببینه ک خطاهای گزشته روانجام نمیدم خواهش میکنم دعا کنیز مشکلم حل بشه ای خدا بختم باز بشه خدا

  75. با سلام و عرض ادب و احترام
    مدت چند سال است که ازدواج کردهام.دست به هر کاری میزنم جور نمیشه واقعا از این اوضاع خسته ام.زندگیم داره از هم میپاشه.اگه درآمدی هم کسب میشه با ی اتفاق از دستم میره.خلاصه التماس دعا دارم عزیز بزرگوار…هم برای رونق کارم و رزق و روزی هم اینکه خانمم مهربان بشه و ازلجبازی دست برداره..ممنونم از وقتی که گذاشتید.التماس دعا

  76. سلام من چندتادوست داشتم خودمم مشکل بخت داشتم داخل اینستا با ی خانمی اشناشدیم کارمونو درست کرد خیلی خانم مهربونی بودن خیلی از ماپول کمی گرفت الان یکسال از این موضوع میگذره من ازدواج‌کردم دوتا از دوستام عقد کردن یکیشونم نامزد کرداگه خواستید برید داخل اینستا سرچ کنید براتون اول سرکتاب بازمیکنه بعد دعامیده زن مومن و متدین ومهربونی هستن نمیخوام الکی تبلیغ کنم چون نتیجه کرفتم گفتم کمکی کرده باشم

  77. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشاالله که نور الهی همراه شما باشد.

  78. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  79. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  80. سلام من نمیدونم چرا کسی به صفحه اصلی سایت توجه نمیکنه شماره و آیدی تلگرام اوجا هست
    09011876393 و لطفا کسی زنگ نزنه فقط در تلگرام یا واتساپ پیام بدید.

  81. سلام گرفتارم بین یک عده ظالم وزورگو گرفتارشدم از زندگیم خیری ندیدم از کودکی تلاش کردم کارکردم ولی بخت بامن یارنبود ازدواج خوبی نداشتم الانم ظلم میبینم ودعاهام مستجاب نشده گرفتارشدم دعا کنید نجات پیداکنم وخوشبخت بشم سرپناه داشته باشم ممنونم

  82. سلام سردرگم شدم بین آدمهای ظالم و زورگو گیرافتادم ناامیدم هرچی دعاکردم بی نتیجه بود ،ظلم زیاددیدم برای نجاتم وخوشبختیم شمادعاکنید ممنونم

  83. سلام شماره تماس ندارید زنگ بزنیم کاره من با پیام درست نمیشه

  84. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  85. سلام سیدجان. لطفا یه دعا هم برای من بکن. میخوام توی کنکورم اون دانشگاهی ک دوس دارمو قبول شم. نمیخوام خانوادم ازم ناراحت شن 💔

  86. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  87. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد. و پدر گرامیتان هر چه زوتر شفایابند

  88. سلام آقا سید من چند وقته رزقم بسته شده میگن همزاد دارین این واقعیت داره باید چکار بکنم

  89. سلام سیدجان خوانندم حالتون خوبه مدتیه ازبچگی دچارافسردگی میشم احساس میکنم. همزاددارم وطلسم شدم هم.خودم وهم مادرم 48ساله شه طلسم شده ولی ازپدرم جداشدهمون موقع هم رف پیش دعانویس بخت شوواکردوخودم احساس میکنم سحرشدم واجنه دارن اذیتم میکنن ازطرف دوستان وخانواده مسخره میشم
    وتاحالانتوستم سمته هیچ دختری برم
    همش فکرای بدمیکنم
    ازخدادورشدم نمازمیخوندم ولی الان یه چیزی نمیزاره بخونم برام دعاکنیدمن مادرم سیده توروجدت دعاکن مشکلاتم همه حل شه. همه دوستم داشته باشن
    مادرم خوب شه
    ازدواج کنه. خودم خوب شم کاملاحالم
    سیدعزیز

  90. سلام اقا سید به ارواح جد بزرگوارتان برای سلامتی پدر پیر وزحمتکشم خیلی دعا کنید مغز پدرم موقع استراحت مثل چراغ خاموش شده بود خدا رحم کرد برگشت شب وروز نداریم از نگرانی وغصه خوردن پدرم براش خیلی دعا کنید سلامتیشو بدست بیاره وهیچ وقت دیگه. این طوری نشود وشفا یابد خودشم خیلی ترسی وده تو رو به عزیز ترین کسانت برای سلامتی وشفا یافتن پدرم وعمر طولانی یافتنش خیلی دعا کنید اسمش کاظم نقی پور زاده رقیه

  91. سلام هیچ سنگی دفع همزاد نمیکنه همزاد دعای مخصوص خودش را داره که باید با موکل قوی انجام بشه.

  92. با سلام اقا سید من چند ساله به هر کاری دست میزنم ورشکست میشم به طلا دست میزنم میشه سنگ میگن همزاد داری وباید حجر عباس اباد وبعد سنگ سلطانی بگیری لطفا راهنمایی فرمائید

  93. سلام منظورم دعای شفاهی برای مشکلات سر راه ازدواجم ودعای بخت گشایی وازدواج با فردی شایسته. دعام کن استاد

  94. سلام دعاکنیدبخت منوداداشامم بازبشه و سرسامان بگیریم اخه سنمون داره میره بالا دعاکنیدبرامون توروخدا

  95. سلام من منظور از چاره را متوجه نشدم اگر دعا میخواهید که باید در تلگرام پیام دهید و اگر هم دعای شفاهی میخواستید که باید همینجا عنوان میکردید

  96. سلام استاد من همزاد دارم که مانع ازدواجم می شه همیشه در. زندگی به بن بست رسیدم خانواده ام با من بد اخلاقی می کنند بستگی در بختم ایجاد شده همه خواستگارهام بی دلیل رفتند همچنین دچار سحر وطلسم هم هستم نیاز به زبانبند هم دارم خواهش می کنم مشکل منو هم حل کنید وچاره ای به حالم کنید

  97. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  98. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  99. سلام سیدماتوزندگیمون هیچ پیشرفتی نداریم وپدرمادرمم ادمای بی فکروکوبی مسولیتی هستن واینهمه زحمت میکشیم ب جایی نمیرسیم و3تاداداشم دارم بزرگ ومجردوهرکدومشون دچاری مشگل شدن وهمیشه توخونمون جربحث هست دیگ خسته شدم ازاین همه بدبختی توروخدادعاکنید برامون مشکلاتمون حل بشه وبرادرای منم سروسامان بگیرن

  100. سلام اقاسید داداشی دارم ب اسم علی 6سال دخترعموم نامزدشه ودخترعموم دوسش نداره و10سال ازبرادرم کوچیکتره ولی داداشم ب هیچ صراطی مستقیم نیس وسنشم داره میره بالا واصلااخلاقی خوبی نداره توروخدادعاکنیدیامهرش ب دل این دختربشینه یامهراین دخترازدلش بره وازدنبالش برگرده ازدواج کنه واخلاقشم خوب بشه وحق منوداداشامونخوره درحقمون دلسوزباشه ازته وجودتون براش دعاکنید اجرتون باخدا

  101. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد. و نگران نباشید همیشه این بالا پایینها بوده و هر کس که خودشو
    نبازه و با اطمینان توکل به خدا کنه هیچوقت درنمیمونه انشاله.. که همه مردم
    مشکلاتشون آسون بشه و بتوانند زندگی خوبی داشته باشند.

  102. سلام اقاسیدتوروخدادعاکنید این وضع گرونی ازبین بره وجنس هازیربیان اخه مافقیریم وجونامون نمیتونن ازدواج کنن دعاکنیدتحریمات بشکنه بخدا هرجونی بخوادازدواج کنه 1گرم طلانمیتونه بخره دعاکنیداین وضع درست بشه وقیمت ب وضع عادیشون برسن وماهم بتونیم پس زندگیمون بربیاییم

  103. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب برای شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  104. سلام اقا سید توروخدادعاکنیدبابای کسی ک دوسش دارم راضی بشه بیادخواستگاریم راضی میشه ولی دوباره حرف دیگه ای میزنه دعاکنیدازقصدپاک راضی بشه ومهرمن ب دلش بیوفته راضی بشه پسرش بیادخواستگاریم دیگه بهونه نیاره خدااجرتون بده

  105. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد. انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  106. سلام من همزاد بد دارم بستگی بخت برام پیش اومده راه ازدواجم باز نیست سحر وطلسم هم دارم لطفا به حرمت جدتان دعا کنید تا مشکلات راه ازدواجم حل شود وبستگیام با دعای شفاهی شما باز شود اقا سید به احترام جدتون وبه حرمت امیر المومنین به من دعای خیلی قوی وموثر کنید تا از این وضعیت نجات یابم

  107. دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  108. سلام اقای محمد زاده بخت من بسته شده سالهاست نه خواستگار دارم اگر هم بیاد به سر انجام نمی رسد شما فرمودید بسته شده از ایندم هم خیلی نگرانم این مشکل ازدواج منو از پا در اورده ادم خیلی منفی گراهستم چاره ام بریده شده دعای قوی کنید تا بختم در کمترین زمان باز بشه اقا سید با دعای شفاهی بستگی بختم باز می شه چه روشی در پیش گیرم تا زودتر به نتیجه برسم

  109. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.
    خداوند شما راحفظ کند انشاله..
    شما از افتخارات میهن عزیز هستید و بیاری حق مشکلاتتان انشاله.. حل خواهد شد.

  110. سلام اقا سید عزیز من یک جانباز شیمیایی وبازنشسته هستم متاسفانه دست به هر کاری میزنم نمیشه یا با ضرر تموم میشه یا کلاه سرم می‌رود لطفا دعای شفاهی برام بخونید باتشکر

  111. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  112. سلام من خیلی افسرده هستم دایم در حال غصه خوردن واه کشیدن می باشم روزگار روی خوش برام نشان نداد حسرت زندگی وارامش واسایش دیگران رو زیاد می خورم 17 ساله فارغ التحصیل شدم هنوز نتو نستم ازدواج کنم پیشه دوست واشنا خیلی خوار شدم همچنین پیشه خانواده ام خواستگارهای خوبی داشتم ولی می امدند ومی رفتند. دایم در حال گریه هستم اقا سید از شما خواهش می کنم همانطوریکه که مشکل ماورایی زیادی که داشتم حل کردید مشکل ازدواجمو هم حل کن از زندگی با ذلت بریدم دعا کنید یک پسر عاقل وسالم که اهل زندگی باشه وخوش اخلاق وشهل خوبی برای چرخه زندگی داشته باشه نصیبم بشه ومرا خوشبخت کنه تا روزهایی بد ی که گذراندم فراموش کنم دعا برای خوش شانسی در ازدواج می خوام دعا کنید زودتر سروسامانی یابم من یک دختر مظلوم مجرد بیکار هستم از خونه نشستن خسته شدم لطفا از ته دلتون برای اینکه براحتی خدا شرایط ازدواجمو زودتر فراهم کند واسم دعا کنید ممنون می شم منو از دعای خیرتان بی نصیب نکنید با تشکر

  113. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  114. با عرض سلام خدمت سید بزرگوار. سید جان تقاضای دعای شفاهی از محضر مبارک حضرتعالی رو داشتم. مدت زیادی هست که دچار انواع مشکلات میشم. کارهام درست از اب در نمیاد و همیشه در ضرر مالی به سر میبرم مثلا به هرکار اقتصادی دست میزنم ضرر میکنم. 20 گرم طلا خریدم به امید اینکه گرونتر بشه و مقداری سود کنم ولی برام مشکل دیگه ای پیش اومد و طلا هم ارزون شد و مجبور شدم زیر قیمت خریدم بفروشم و ضرر زیادی کردم تو کارهای اداری کارم گره میخوره و به نتیجه نمیرسه.و تو یه محکمه با اینکه از افرادی شاکی بودم و ازشون شکایت داشتم و حتی شاهد وکیل هم داشتم ورق برگشت و بنده محکوم شدم و مجبور به دادن خسارت مالی شدم .ولی باز هم خداوند رو شکر میکنم که بدتر از این نشده . لطفا بنده و خانواده ام رو دعا بفرمائید.انشاالله در پناه حق باشید.

  115. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  116. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  117. سلام میتوانید در تلگرام من پیام دهید تا جواب بدم انگشترها در قیمتهای متفاوت است.

  118. سلاسیدعزیزتوروب جدتون برام دعاکنیدخواستگارم برگرده وباهام ازدواج کنه دعاکنیدبزودی باهم اشتی کنه وازذذاکم درم بیاره ایم

  119. با عرض سلام و خدا قوت من دعای شفاهی میخواستم دختری ۳۷ ساله هستم و مجرد بزرگترین مشکل من توی زندگیم مادرم هست که بخاطره شکست خودش در زندگیه شخصیش ازطرف همسر که پدر خودم هست و اینکه در کل دید خوبی روی آقایون نداره تا به این سن که من ۳۷ سالمه الان هرچی خواستگار برام اومده رد کرده و بجای اینکه نظر شخصی خودم را بپرسد خودش از طرف خودش جواب خواستگارها رو میده و ردشون میکنه و هر وقتی من بهش اعتراض میکنم برخورد وحشتناکی باهام میکنه و شروع میکنه به فحاشی کردن نسبت دادن ویژگی های زشت و زننده بهم تهمت زدن و تهدید کردن و در کل جیغ و داد و هوار راه میندازه و میگه من برات تا این سن زحمت کشیدن بزرگت کردن عمر و جوونیم رو برات گذاشتم حالا نوبت تو هستش که عمر و جوانی تو بخ پای من بزاری و خودتو صرف من کنی میگه اینهمه زحمت نکشیدم خرجت نکردم که یک پسر از گرد راه برسه بردارت ببره حتی بهم اجازه اینکه شاغل بشم دستم تو جیب خودم بره مستقل بشم رو هم نمیده …. مادرمه ولی داره عمر و جوانی و سرنوشت و عاقبت منو فدای خواسته و خودخواهی های خودش میکنه و زندگیه منو تباه میکنه من ۳۷ سالمه هنوز مجرد هستم هنوز بیکار هستم هنوز اختیار حتی لباس پوشیدن به انتخاب خودمو ندارم ازین زندگیه دیگه خسته شدم دیگه انگیزه ای برای ادامه دادن ندارم حتی خواستگار پابر قرص برام پیدا شده که حاضر نیست عقب بکشه ولی مادر من این خواستگار منو داره به خاک سیاه میشونه زندگی رو به خودم جهنم کرده به بهونه اینکه ۳۷ سال برام زحمت کشیده چنین استدلالی داره که من تا آخر عمرم باید برده داریش رو بکنم دیگه خودم هیچگونه حقی برای زندگیه شخصی خودم ندارم منو گذاشته تو منگنه حتی اجازه اینکه شاغل بشم دستم تو جیب خودم بره مستقل بشم رو هم بهم نمیده حتی حق انتخاب نوع و رنگ لباس رو هم بهم نمیده دیگه بریدم ازتون تقاضای عاجزانه دارم به من دختر رحم کنید ازین منجلابی که توش گرفتار شدم نجاتم بدید تو شرایط بدی هستم شمارو به اموات و اجداد بزرگوارتون قسمتون میدم کمکم کنید ازین زندانی که توش گرفتار شدم فقط نجاتم بدید پدرم از دست مادرم فرار کرد برادرم فرار کرد هر کدومشون زندگیشون رو جدا کردن و رفتن سوی خودشون و سال به سال هم بهمون سر نمیزنند فوق العاده انسان انتقام جو و کینه ای هستش و اگر کسی برخلاف میلش رفتار کنه اون فرد را تا از نفس کشیدن و زندگی ساقطش نکنه و به خاک سیاه نشونه ول کنش نیست ازتون تقاضا دارم هر کاری میتونید انجام بدید تا من ازین وضعیت نجات پیدا کنم منم حق زندگی کردن دارم حق انتخاب دارم حق دارم از زندگیم لذت ببرم عمرم دیگه تموم شد هیچی از زندگیم نفهمیدم برام پدری کنید بزرگواری کنید هر کاری از دستتون برمیاد برای نجات من از دست این مادر انجام دهید باتشکر فراوان

  120. سلام سید توروخدا دعاکنین عشقم برگرده و زندگیم سرو سامان بگیره توروبه جدت قسم دعاکن برگرده و محبتش زیادبشه وازدواج کنیم دست از کارای بدش برداره و به راه راست هدایت بشه.

  121. سلام
    میشه قیمت انگشتر کار گشای زنانه رابگید چنده
    خواص فقط برا کسب وکاره یا محبت هم شاملش میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل