انگشتر موکلدارفروش محصولات

قیمت انگشتر موکلدار بر اساس چیست؟

قیمت انگشتر موکلدار بر اساس چیست و فروشنده واقعی کیست در ادامه به این پرسش بسیار تکراری پاسخ خواهم داد

خیلی از دوستان وقتی قصد خرید انگشتر موکلدار دارند میپرسند این انگشتر فلان قیمت چکار میکنه و چه کارهایی ازش برمیاد . دوستان عزیز

قیمت انگشتر موکلدار بر چه اساسی تعیین می شود؟

همه انگشترهای موکلدار در دسته خودشون همون کارها را میکنند اما میزان توانایی آنها فرق میکنه مثلا یک وانت و یک کامیون هر دو کارشون حمل کردن بار است اما میزان بار هر کدوم فرق میکنی بنابراین قیمت و خرید انگشتر موکلدار هم بر همین اساس است نه اینکه چند موکل داره اصلا هیچ انگشتری بیش از یک موکل نداره و این حرف کلاهبردارهای نادان است که از خود میسازن برای گول زدن مردم وگرنه اگر بشما بگویند انگشتر یک یا صد موکل هم داره شما چطور میخوای تشخیص بدی طرف داره راست میگه یکی یا دو تا یا چند موکل داره. بنابراین با این حرفها گول نخورید.

قیمت انگشتر موکل دار واقعی

حال تا حدودی با شرایط قیمت گذاری آشنا شدید به عوامل دیگر در تاثیر گذری قیمت میپردازیم  پس اولین رکن مهم در قیمت گزاری میزان قدرت موکل است که از معمولی تا بسیار قوی باشه و اما یک کار دیگه که روی انگشتر انجام میشه شارژ انرژی بیشتر انگشتر است مثلا یک انگشتر دو میلیونی را میشه با یخورات مختص موکل آن و عزیمتهایی شارژ کرد و ارزش آن انگشتر را به سه میلیون رساند که قدرت موکل آن اینگونه بیشتر خواهد شد. که این مورد هم در قیمت انگشتر موکدار تاثیرگذار است.

 

مور رکاب اتگشتر

بعد برای تاثیر گذاری بیشتر نقره است چون نقره مکمل انگشتر موکلدار است هیچگاه نباید انگشتر موکلدار رکاب آن جنسی جز نقره و یا طلا داشته باشه البته گاها از رکاب چوبی هم استفاده میشود اما چوبهایی خاص که بر خواص انگشتر میافزاید و در نظر دارم بزودی از بهترین نوع چوب مناسب موکلین را سفارش بدم برام بیارن تا روی اون کار بشه. که قیمت نقره و یا چوب رکاب هم در قیمتگذاری تاثیر کمتری دارد.

انگشتر با موکل طبیعی

دوستان عریز اینجا هم باز یادآور میشوم که انگشتر باید خودش موکل طبیعی داشته باشه و کسی نمیتونه موکل طبیعی و اصلی را وارد انگشتر کنه مثل موکل گرفتن که بارها گفتم کسی نمیتونه به شما یا کسی موکل بده مگر اینکه کسی موکل طبیعی داشته باشه و یا موکل تسخیری که در اصل موکل نیست چه برای انسان چه انگشتر

موکل تسخیری مانند یک طلسم است موکلین طلسمات و دعاها قراردادی هستند و حداکثر تا مدتی محدود میتوانند باشند و بعد آزاد میشوند و حتی میتوانند دردسر ایجاد کنند که این نوع انگشترها که به قول بعضی موکل گذاری میشود با یک دعای کاغذی هیچ فرقی نمیکنند و حتی قدرت کمتری دارند چون انگشتر فضای کافی برای کار کردن نداره.

دوستان عزیز این موارد عواملی بودند که در قیمت انگشتر موکلدار تاثیر گزار بودند و امیدوارم به پاسخ سوال خود رسیده باشید. عزیزانی هم که برای درخواست سرکتاب کبیر پیام میدهند باید عرض کنم سرکتاب رایگان نیست من فقط دعای شفاهی رایگان انجام میدم که اونم در قسمت دیدگاه و نظرات باید در سایت تقاضا بدید.

دوستان عزیز جهت سفارشات فقط روی واتساپ پیام بدید و لطفا کسی زنگ نزنه

09013339438

 

Visits: 774

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل