مطالب خواندنی

عرج سواحل چیست؟

عرج سواحل

عرج سواحل چیست و خواص آن و از چه چیزی ساخته شده و چه کسانی به آن نیاز دارند البته من خیلی گشتم یک عکس شبیه آن پیدا کنم که نزدیکترین عکس این است اما نه دقیقا کمی باریکتر و رنگ روشنتری دارد مایل به قهوه ای می باشد.

عرج سواحل
عرج سواحل

عرج سواحل چیست؟

این سوالات حتما برای کسانی که به تازگی با واژه عرج سواحل آشنا می شوند پیش میاد این نام هم مانند انگشتر موکلدار و دعای صبی و موکل داشتن اسامی است که در ایران و خصوصا در نواحی بالای جنوب ایران به تازگی و در حدود چند سالی است که مردم با آن آشنا شدند اما در بین ما مردم خوزستان و کشورهای خلیج شاید هزاران سال است که بر سر زبانهاست  و برای همه آنها شناخته شده هستند یا حداقل نام آنرا شنیده اند

ارزش عرج سواحل

عرج سواحل انگشتر موکل دار و مهره مار نیست که با چند میلیون پول حتی کسی بتواند آن را ببیند چه به این که آن را خرید کند. من در تمامی عمرم فقط یکبار توانستم قبل از معامله یکی از این عرج ها  عرج سواحل را از نزدیک ببینم که به قیمت800 میلیون تومن در حدود بالای بیست سال پیش فروخته شد که فقط به کار افراد ثروتمند و دارای مقام می آید نه افراد معمولی افراد معمولی اگر اینهمه پول داشتند که دیگه نیازی به عرج سواحل نداشتند پس هرکس بشما گفت عرج سواحل برای فروش دارد بدانید قصد کلاهبرداری دارد و اما این عرج از کجا میاد در اصل عرج یک تکه چوب خاص است که در هم پیچیده شده و هیچکس از جای آن با خبر نیست به جز جوجه تیغی و فقط او قادر به فعال کردن آن است که شکارچیان عرج سالها در کوه و بیابان کمین می کنند تا شاید یک روز صاحب یک عرج فعال شوند.

انواع عرج سواحل
انواع عرج سواحل

انواع عرج سواحل

سنگ عرج سواحل یکی از انواع مختلف سنگ ها است که در دریاها و سواحل در حال تشکیل می شوند. این سنگ ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که می توانند در درمان های مورد استفاده مختلف قرار گیرند. انواع سنگ عرج سواحل شامل:

سنگ عرج سواحل بحری یا دریایی: این نوع از سنگ عرج سواحل در دریا تشکیل می شود و معمولاً دارای شکل استخوان مانندی هستند. این سنگ ها در دریاهای آب شور ایجاد می شوند و به صورت عمودی در کف آب دریا قرار می گیرند.

سنگ عرج سواحل بری یا حیوانی: این نوع از سنگ ارج سواحل شرایط خاص، از نوعی جوجه تیغی به دست می آید که دارای پوستی زره ​​شکل بوده و زیستگاه وی شمال آفریقا می باشد.

عرجهای غیر فعال یا ضعیف شده

اما عرجهای ضعیف شده وغیر فعال قابل احیا و تقویت هستندو آنها را با قیمت ارزانتری معمولا میشود خرید کرد که با یک نوع بخور تقویت شده بخور موکل با یک روش خاص که از یک استاد مراکشی آموختم می توان احیا و تقویت کرد.

برای درخواست سرکتاب می توانید اینجا کلیک کنید.

زمان بدام انداختن عرج سواحل

زمان کار از فصل بهار و در زمان زاد و ولد جوجه تیغی شروع می شود به این ترتیب ابتدا یک جفت جوجه تیغی را زیر نظر می گیرند که بچه داشته باشند و در زمانیکه مادر لانه را ترک می کند و بچه ها تنها هستند سریع دست بکار شده و سوراخ ورودی را یک شیشه نازک قرار می دهند و دور آنرا با گل می گیرند که در جای خودش محکم بشه وقتی که مادر برمی گردد که نزد بچه های خودش بره با مانع شیشه ای مواجه می شود و سعی او برای ورود به جایی نمی رسد و اینجاست که به سمت محل عرج سواحل می رود و ان را پیدا و فعال می کند  بعد روی شیشه قرار می دهد و شیشه شکسته می شود (یکی از خواص عرج این است که در کنار شیشه و یا لامپ قرار بگیرد موجب شکستن آنها می شود) و سریعا روی آن ادرار می کند تا خواص آن باطل بشه و بتونه باز از این خواص استفاده کنه چون اگر دست کسی بیفته دیگه نمی تواند هیچ عرجی را فعال کنه و هر گونه خطری را که حس کنه سریع روی آن ادرار می کند. برای همین یافتن یک عرج فعال بسیار سخت است.

خواص عرج سواحل
خواص عرج سواحل

خواص عرج سواحل

عرج سواحل یکی از انواع سنگ‌های موجود در طبیعت است که به دلیل فرسایش طبیعی و تحولات زمانی، شکل‌های مختلف و حلزونی ایجاد می‌کند. این سنگ‌ها به دلیل مهارت خاصی که برای جداسازی آن‌ها از درون سنگ‌ها لازم است، کاری بسیار دشوار هستند. عرج سواحل دارای خاصیت  است و به نام‌های دیگری نیز معروف است مانند سنگ جادو، سنگ محبت، عرج البحری، عرج سلطانی و عرج السواحل. ارزش این سنگ‌ها معمولا بر اساس اندازه، شکل، رنگ و تعداد پیچ‌هایی که دارند تعیین می‌شود. عرج سواحل دارای خواص متعددی است که می‌تواند در بهبود وضعیت جسمانی و روحی کمک کند. این سنگ به دلیل حلزونی بودن و طبیعت ماورایی آن در درون سنگ‌ها ب ایجاد می‌شود که برای  بیرون آوردن آن نیاز به مهارت خاص و ویژه ای دارد. عرج سواحل در اندازه، شکل، تعداد پیچ‌هایی که متفاوت است و ارزش آن بر اساس رنگ این ویژگی‌ها تعیین می‌شود.

دیگر خواص سنگ عرج سواحل شامل موارد زیر است:

  1. درامان ماندن از شر نیروهای شیطانی
  2. افزایش حس اعتماد به نفس
  3. دفع کردن بلایا
  4. صبوری در هنگام مشاجره
  5. گره گشایی مشکلات
  6. جذب جنس مخالف و ایجاد عشق و علاقه
  7. کارگشا و بخت گشا
  8. ابطال سحر و جادو و طلسم
  9. افزایش رزق و روزی
  10. افزایش ثروت

این سنگ با توجه به خواص فوق‌العاده می‌تواند در بهبود وضعیت و روحی کمک کند و در گروه‌بندی سنگ‌های درمانی و دسته‌ای از مهر می‌شود.

افسانه های عرج سواحل
افسانه های عرج سواحل

افسانه‌ها یی در مورد عرج سواحل

افسانه‌های مرتبط با عرج سواحل در ایران بسیار زیاد است و در آن‌ها ارج سواحل به عنوان یک سنگ جادویی شناخته می‌شود که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای برای درمان دردها، افزایش عشق و محبت، جذب جنس مخالف، بهبود روابط اجتماعی و مقابله با چالش‌های روزمره است. در این افسانه‌ها، عرج سواحل به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تغییر زندگی و افزایش رضایت از زندگی شناخته شده است. ازاین افسانه‌ها شامل داستان‌هایی در مورد دختران شاهدخت یوخابه و وجیهه السلطنه است که در قرن هفتم هجری شانزده دختری بودند و با استفاده از ارج سواحل به دست آوردن دل خواستگاران خود موفق شدند. در این داستان، عرج سواحل به عنوان یک سنگ مقدس و قدرتمند شناخته شده است که به افراد کمک می‌کند تا به موفقیت و امید برسند.

عرج سواحل در این افسانه‌ها به عنوان یک سنگ با خواص فوق‌العاده توصیف شده است که قادر است بر روی دردهای جسمی و روانی اثر بگذارد و به افراد کمک کند تا به سلامت بیشتر برسند. این سنگ با انرژی خود می‌تواند به افراد کمک کند تا به جایگاه بالاتری در زندگی برسند و با استفاده از آن، از چالش‌های روزمره خود مقابله کنند.

با این حال، موثق و دقیق در مورد عرج سواحل و افسانه‌های مرتبط با آن بسیار کم است و از این افسانه‌ها می‌توان بر اساس تقلیدات و اطلاعات محلی توسعه یافت. بنابراین، هنگام استفاده از عرج سواحل یا سنگ های قیمتی دیگر، باید به این نکته توجه کنید که این سنگ ها می توانند دارای ارزش‌های معتبری نباشند و برای استفاده از آن ها باید از مشاوره با متخصصان استفاده کنید.

روش های به دام انداختن عرج سواحل
روش های به دام انداختن عرج سواحل

روش های به دام انداختن عرج سواحل

عرج سواحل یکی از انواع سنگ های موجود در طبیعت است که با توجه به مرور زمان و با گذشت صدها هزار سال، در درون سنگ ها با شکلی حلزونی و به دلیل فرسایش طبیعی ایجاد می شود. این نوع از سنگ ها دارای خاصیت ماورایی بوده و حتی از سنگ مهره مار نیز کمیاب تر می باشند.  به دام انداختن سنگ عرج سواحل شرایط خاصی دارد. برای به دام انداختن عرج سواحل، روشی وجود دارد که توسط صیادان عرج سواحل استفاده می‌شود. این روش در زمان زاد و ولد جوجه تیغی شروع می شود. ابتدا، یک جفت جوجه تیغی را زیر نظر می‌گیرند که بچه‌دار باشند. زمانی که مادر لانه را ترک می‌کند و فقط بچه‌ها می‌مانند، صیادان سریع دست به کار می‌ شوند.  برای انداختن عرج، یک شیشه نازک را برای ورود بچه می‌ گذارند و دور آن را با گل می‌گیرند تا محکم شود. وقتی مادر برمی‌گردد و با مانع روبرو می‌شود، به سمت راست سواحل می‌رود. سپس روی شیشه قرار می گیرد شیشه شکسته می شود. این شکستن شیشه باعث می‌شود خواص عرج باطل شود و از این خواص استفاده کند. این روش با انداختن عرج سواحل باعث می شود که خطر دست در مورد این ارج به حداقل برسد. بعد از این، سریعا روی آن بیماری می‌کند تا خواص آن باطل شود و از این خواص استفاده کند. این روش برای یافتن یک ارج فعال بسیار سخت است و فقط توسط جوجه تیغی انجام می شود. این روش معمولاً در فصل بهار و زمان زاد و ولد جوجه تیغی شروع می‌شود. در این پروسه، بچه‌های جوجه تیغی برای انداختن عرج استفاده می‌شوند و این عرج با شیشه باز می‌شود تا خواص آن باطل شود و مصرف شود.آیا

تماس با ما

برای تماس با ما و انجام سفارشات فقط با شماره هایی که در صفحه اول سایت قرار داده شده میتوانید در شبکه های اجتماعی پیام بدید.

سوالات متداول عرج سواحل

  1. عرج سواحل چیست؟
    عرج سواحل یک تکه چوب در هم تنیده شده می باشد که دارای خواص بسیار زیادی می باشد و بسیار گمیاب می باشد و ارزش و قیمت بسیار بالایی دارد. عرج سواحل توسط جوجه تیغی ها فعال می شود.
  2. عرج سواحل دارای چه خواصی می باشد؟
    عرج سواحل دارای خواص بسیار زیادی از جمله: در امان ماندن از نیرو های شیطانی، دفع بلا، افزایش رزق و روزی، گره گشایی مشکلات و… می باشد.
  3. انواع عرج سواحل:
    عرج سواحل بحری  یا دریایی
    عرج سواحل بری یا حیوانی
  4. آیا عرج سواحل ضعیف یا غیر فعال را می توان تقویت و فعال کرد؟
    بله عرج های سواحل ضعیف و یا غیر فعال را می توان با استفاده برخی عوامل و کار ها فعال و تقویت کرد که یکی از آنها استفاده از بخور موکل می باشد

Visits: 24230

نوشته های مشابه

‫27 دیدگاه ها

  1. با درود من از عراق خریدم و دارم ولی چطوری باید بفهمم ک کار میکنه یا نه بعضی ها میگن لیوان آب باید بترکه و فلان و یکسری میگن دروغه سنگ انرژی داره و نمیتونه شیشه بترکونه بعضی وقتا کارم راه میندازه اگه کسی ب حرفم شک داره شماره بده واتساپ فیلم و عکس بدم و نمیفروشم در ضمن

  2. داداش جان برای ب دام انداختن اون جوجه و بدست اوردن عرج فقط میتونی تله کار بزاری اونم ی تله ای ک اساسی باشه

  3. سلام ازاهواز م خاستم به مردم عزیز بگم درهرگروه وغیره اگر دیدید کسی میگه میفروشم یا درنظرات اشون، خانم یا آقا وغیره تشکر میکنن که ممنون آقای فلانی بابت این واون وکارم ورونق ام و بچه دارشدم وغیره..همش دروغ هست. قیمت اینها خیلی هست وفقط درخورستان بهترمیدونن چطوری یافت میشه وخودم چندبار شکارمیرم ولی نتوانستم زودتر عرج بدون ادرار جوجه تیغی دربیارم یا یافت کنم وزود تادره روی بچه هاش بازکنه اونو غیر فعال میکنه با همین ادرارش وسعی کردیم باتفنگ بزنیم که اصلن نشد ولی کسانی بلکه فنان هستن می تونن یافت کنن مثلن جوجه تیغی را زود باچند تفنگ بکشن ولی چه فایده همه سهم میخاهند 😂

  4. عزیزخداحافظت باشه ذهنی که عمری درگیراین مسئله بودروآزادوروشن کردی کاملادرست*☆

  5. سلام گفتندسنگ قرارمیدن جلوی در خروج وورودآیاآن جوجه برای دری که باسنگ بسته شده هم آن چوب(به اصطلاح عرج)رامیآورد.؟

  6. سلام استاد وقت بخیر یه بیست روزی میشه که معشوقه ام در عین اینکه رابطه ی خیلی خوبی داشتیم بی دلیل گذاشت رفت و سلامتی و حال خوب از زندگی من گرفته شد تمام تلاشم این هست که برگرده لطفا قابل بدونین و برام دعا کنین ممنونتون میشم و لطف بزرگی میکنین در حقم

  7. سلام برادر بنده زياد إعتقادي به طلسم كردن نداشتم چونكه نه خودم نه پدرم به كسي بدي نكرديم تا از دستمون هم بر امده روزي رسان بوديم وضع مالي خوبي داشتيم تا اينكه از چند سال پيش همه چيز بر عكس شد تمام دارايي پدرم رفت هر كسي بهش رسيد خيلي راحت سرش كلاه ميذاره حتي وكيلي كه قرار بود حقش رو پس بگيره خلاصه هر كاري ميكنيم سودي نداره تو رو خدا اگر وقت كريد يه دعايي براي ما بخوانيد تا اگر كسي طلسممون كرده باطل بشه ممنون شما ميشم

  8. داداشم تومور مغزی داره قابل جراحی نیست تو ساقه مغز هست شش ماه درمانش شروع کردیم .جوونه براش دعا کنید .

  9. سلام استاد خسته نباشید استاد من یه دختراوتیسم دارم عصرا همش گریه بی قراری میکنه دخترم ۱۳سالشه خیلی کم و بیش حرف میزنه خیلی میگن این همزاد داره میخواستم دعاش کنید یه سرکتابی براش باز کنید ببین این بچه چشه خیلی خیلی ممنونتن میشم اسم خورش فاطمه اسم مادر زهرا واستاد یه سوال احساس میکنم خودم همزاد دارم یا همون موکل که هرموقع میخواد میادتو ذهنم نمیدونم چیه واقعا کمک کنید خودم اسمم زهرا مادر اعظم با تشکر

  10. سلام یک بازنشسته با ماهی ۵ میلیون حقوق و ۵ سر عائله دست به هر کاری میزنم به بن بست میرسه و شکست میخوره .با تمام سرمایه کاری رو به تازگی شروع کردم دعا کنید کارم بگیره و پیش خانواده شرمنده نشم .ممنون

  11. سلام استاد
    من صادقترین فردی را که در این کار دیدم فقط شما بودید

  12. استاد در بیابان های خوزستان میشود عرج حیوانی شکار کرد؟مربوط به گونه ی خاصی از جوجه تیغی هست؟یا اینکه همه ی اونها میدونن عرج کجاست؟

  13. سلام استاد بنده شغلم ازاده کامل گره خورده واسم دعا کردن لطفا کارمو راه بندازین دعاها باطل بشن و کارم دوباره بگیره ممنون میشم
    نام. میلاد مادر. مرضیه

  14. سلام استاد اول خدا وبعدبنده خدا
    دخترم عاشق همسرش بود حالا میگه نمیخوام چون نامزدش نمیتونه ابراز محبت کنه ودورو هستش نمیخوام بهم بخوره زندگیش بنا به دلایلی راهنمایی کنید چه کنم
    دخترم نظرش برگرده وبی زندگی بیاد لطفا کمکم کنیدنام دخترم زهرا مادر فاطمه،حسین مادر شهناز

  15. باسلام خدمت استاد عزیز بنده سه سال است پرونده ای در شرکت دارم برای استخدام و از افراد بلند پایه هم در خواست همکاری کردم ولی مراحل تا حد استخدام پیش میرود ولی یک دفعه به بنبست میخورد ممنون میشم کمکم کنید @ باسپاس

  16. سلام خسته نباشی به دوست گرامی خودم من الان یه چند وقتی که هر جور معامله ای می خوام انجام بدم به مشکل می خوره خسته شدم اخه یکی یا دوتا نیست هیچی کدوم انجام نمیشه نمیدونم چیکار کنم لطفا یه راه حلی یه کمکی یه نیرویی یه دعایی برای پن بکنید دارم دیوانه میشوم

  17. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و خداوند رحمان دل شما را شاد نماید

  18. سلام اقا دلم تنگه خیلی تنگ شمار وبه جدت قسم میدهم کمکم کنید زندگیم ازهم میپاشه شیش سال دعوا یه دختر دوساله دارم کمکم کنین دارم داعون میشم زندگیم خراب میشه کمکم کنین زندیگمون خوب شه دیگه دعوانکنیم

  19. سلام استاد من در اثر حسادت اقوام نزديك من با طلسمات زندگي من پاشيد و ١٠سال جدا از زن و بچه زندگي ميكنم خواستم كمكم كنييد

  20. خیلی شلوغ میکنه و به حرف کسی گوش نمیدهد بچه ها رو خیلی میزند هر چقدر هم تنبیه می کنی اصلا اثر نمیکنه بهش

  21. سلام دوست عزیز
    دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد. توکل به خدا داشته باشید
    امیدوارم هر چه زوتر حاجت روا شوید و خداوند رحمان دل شما را شاد نماید

  22. سلام و درود جناب آقاى محمدزاده
    من سالهاست كه تمايل دارم در زمينه و كار هنرى فعاليت داشته باشم ديده بشم ،پيشرفت كنم و موفق بشم ،اسپانسر عالى داشته باشم ولى بعد از اين همه سال و رفتن كلاسهاى مختلف هنوز به هيچ جا نرسيدم
    از شما تقاضاى دعاى شفاهى دارم
    باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل