راهنماییفروش محصولاتمطالب خواندنی

خصوصیات انگشتر موکلدار – انگشتر موکل دار چه کار هایی می تواند بکند؟

خصوصیات انگشتر موکلدار و کارآیی آن

خصوصیات انگشتر موکلدار و سنگ موکلدار و اینکه واقعا چه کارایی داره آیا چیزهایی که در مورد آن در شبکه های اجتماعی میگن درسته؟

خصوصیات انگشتر موکلدار

خصوصیات انگشتر موکلدار

متاسفانه افراد سودجو برای اینکه مردم را به طمع بیندازند و پولی راحت به جیب بزنند چنان از انگشتر موکلدار تعریف میکنند که گویی در حال فروش چراغ جادو هستند خیر عزیزان من همینجا بشما اعلام میکنم هیچ انگشتر یا چیزی در دنیا وجود نداره که وقتی همراه شما باشه مثلا همه به حرف شما فقط گوش دهند و یا همه عاشق شما بشن و یا پول و ثروت از همه جا سرازیز بشه اگر همچین چیزی بود که کسی به ده ها میلیارد هم حاضر به فروش آن نبود .پس هر کس دیدید همچین مطالبی در مورد انگشتر موکلدار نوشته بدونید کلاهبردار است.و به تضمینهای او توجه نکنید وقتی پول شما را گرفت هرگز نمیتوانید پس بگیرید.

انگشتر موکلدار واقعا چکار میکنه؟

خیلی ها بدنبال پاسخ این سوال هستند و من واقعی ترین جواب را بشما خواهم داد این انگشتر اگر اصل باشه یعنی واقعا موکل داشته باشه درجه بندی دارند و بر اساس میزان قدرت موکل درجه بندی میشه بعضی ضعیف هستند و بعضی قوی و بعضی خیلی قویتر نه اینکه هر انگشتر یا سنگی چون موکل داره همه کار میتونه کنه. پس انتخاب انگشتر یا سنگ و مهره موکلدار  هم مهمه که قدرت آن مناسب ما باشه.

خصوصیات انگشتر موکلدار مناسب ما چیه؟

دوستان عزیز همانطور که انسانها درجات مختلف دارند بعضی فقیر بعضی ثروتمندبعضی توانمن و بعضی ناتوان یا یکی کارگر یکی صاحب منصب با درجات مختلف انگشتر و مهره و سنگ موکلدار هم درجه بندی داره مثلا یک فردی که داره کار تجاری میکنه اگر یک سنگ و یا انگشتر موکل دار بگیره که ضعیف باشه انگار هیچی نگرفته چون ارتعاش آن پایینتر از ارتعاش فرد است مثل اینکه کسی بخواد بره با فردی مبارزه کنه و بجای مشت خودش با یک چوب پنبه به طرف ضربه بزنه خوب این که مشت خودش قویتره پس این ابزار بدرد او نمیخوره. ولی اگر کسی اصلا دست نداره ولی به او یک دست چوب پنبه ای بدهند درسته که نمیتونه مبارزه کنه اما خیلی کارها را میتونه انجام بده تا اینکه کلا دست نداشته باشه و انشخص را بسیار خوشحال میکنه پس انگشتر موکلدار باید انرژی و ارتعاشی بالاتر از خود ما داشته باشه.

اما واقعا خصوصیات انگشتر موکلدار چیه؟

 با خرید انگشتر موکلدار در اصل باعث می شود در کارها موفق تر باشید و بشما توجه بیشتری بشه و کمتر پشت سر شما حرف زده بشه و کمک کنه مسیر موفقیت را راحتتر پیدا کنید و زودتر به اهداف و خواسته های خود برسید و هرچه انگشتر قویتر باشه سرعت رسیدن به خواسته ها بیشتر میشه. ولی معمولا اکثر انسانها فقط از 20 تا 30 درصد قدرت موکل انگشتر میتوانند استفاده کنند چون موکل در یک بعد دیگر قرار داره و ما انسانها در یک بعد دیگه و فقط قسمتی از وجود هر دوی ما میتونه در ناخودآگاه ارتباط برقرار کنه .

آیا میشود سریع با انگشتر ارتباط قوی برقرار کرد

گاه بعضی افراد ارتباط خیلی سریع و قوی با موکل انگشتر پیدا میکنند و بصورت خدادادی قدرت این ارتباط را دارند و اگر یک انگشتر موکلدار خوب داشته باشند کارهای خارق العاده ای میتوانند انجام دهند و یا حتی خیلی چیزها را از راه دور کنترل کنند و یا قدرت پیشبینی را داشته باشند  حتی نتایج شرطبندی را  حدس بزنند و یا روی افراد تاثیر شگفت انگیزی بگذارند. پس اگر غول چراغ جادویی وجود داشته باشه در خود شماست اول نه اینکه انگشتر موکلدار فقط برای شما کار خاصی کنه. برای همین وقتی همچین شخصی پیدا میشه و یک انگشتر میخره و به قدرتهای عجیبی میرسه اگر اون انگشتر را به کسی دیگه بده برای اونم همین قدرت را داره اینطوریه که افراد نادان فکر میکنند فقط انگشتر موکل داشته باشه اون اتفاقات بزرگ میفته . اما به هر حال وجود انگشتر موکل دار یا سنگ موکلدار یا هر چیز موکل دار بی تاثیر نیست و میتواند کمک زیادی به بهبود زندگی کند خوبه هر شخص یکی داشته باشه. ولی یک انگشتر هوشمند نیست بلکه شما باید از او مرتب درخواست کنید و با آن مانند یک دوست حرف بزنید تا ارتباط قوی شود

آیا هر کس میتونه انگشتر موکلدار بگیره

بله اما اول بهتره با درخواست سرکتاب کبیر  اول بررسی شود که سحر و یا موانعی نداشته باشید چون میتونه در اثر گذاری انگشتر تاثیر بذاره و یا حتی موجب پریدن موکل انگشتر بشه. پس اول سرکتاب بعد انتخاب انگشتر .

در پایان امیدوارم توانسته باشم ساده و روان خصوصیات انگشتر موکلدار را برای شما دوستان عزیز توضیح بدم.

دوستانی که قصد سفارش انگشتر و یا سنگ موکل دار دارند فقط به شماره واتساپی 09013339438 پیام دهند و لطفا زنگ نزنید.

 

Visits: 986

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل