مطالب خواندنی

انگشتر ماوراییی اصل با انرژی های متفاوت مردانه و زنانه

انگشتر ماورایی اصل با انرژی و سطوح مختلف برای افراد

انگشتر موکلدار مردانه و زنانه با انرژی های مختلف که هر کدام دارای موکلین با انرژی و قدرت های متفاواتی هستند. خرید انگشتر موکل دار اصل با انرژی های  و موکلین متفاوت مردانه و زنان با سطوح مختلف بهمراه بخور شارژ موکل  که در ادامه توضیحات کاملی را به شما ارائه خواهم داد. در این مقاله انگشتر ماورایی اصل با انرژی های متفاوت مردانه و زنانه و راه های شناخت این انگشتر را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

انگشتر ماورایی مردانه و زنانه

آیا انگشتر ماورایی وجود دارد (انگشتر ماورایی مردانه و زنانه با انرژی متفاوت)

افراد زیادی مرتبا پیام میدهند که آیا انگشتر موکلدار وجود داره بله وجود داره و ما این انگشتر های مختلفی در سطوح مختلفی برای فروش قرار داده ایم اما متاسفانه افراد زیادی که مرتبا همچون قارچ سمی در حال زیاد شدن هستند برای پر کردن جیب خود دست به شیادی و کلاهبرداری میزنند و با نوشتن مطالب تحریک برانگیز که اگر یک انگشتر موکدار از ما بگیرید از همه چیز بی نیاز خواهید شد و هر چه بخواهید بدست خواهید آورد البته خیلی چیزها وجود دارد که خواص ماورایی دارند مانند عرج سواحل و عرج بحری و یا خواص هدهد که هر یک از اعضا آن خواصی ماورایی دارد اما بنظر من اانگشتر با این خواص راحتتر و ارزانتر بدست می آید و خواص قابل قبولی هم دارد

انگشتر تقلبی

افرادی هم به طمع بدست آوردن یک ثروت راحت و آسان بدون زحمت مبالغ بالایی را برای خرید انگشتر ماورایی موکلدار می پردازند و با فروش انگشتر  تقلبی در عوض به آنها یک انگشتر بسیار معمولی داده خواهد شدکه چیزی جز حسرت و آه در پی نخواهد داشت و موجب بدبینی و بدگمانی در مورد انگشتر موکلدار خواهد شد پس باید بسیار مراقب باشید که در دام چنین افرادی نیفتید.

مهره مار یا انگشتر

خیلی ها از سایتها و پیج ها تبلیغ فروش مهره مار می کنند و از خواص آن میگویند ولی در اصل مهره مار با اینکه بیشتر برای زبانبندی کاربرد دارد و خیلی کمیاب است اما انگشتر خواص خیلی بیشتری دارد و مهره مارهای موجود در بازار همگی تقلبی هستند من خودم اگر یک مهره مار واقعی داشته باشم اینقدر مشتری در اطراف خودم هست که به تبلیغ و فروش در سایت نمیرسه بنابراین چطور ممکنه این همه مهره مار واقعی فعال وجود داشته باشه که این همه فروشنده وجود داشته باشه

تشخیص ماورایی بودن انگشتر

تا آنجا که من اطلاع دارم حتی در شهر ما که افراد زیادی به این انگشترها و سنگهای ماورایی علاقه دارند افراد انگشت شماری فقط قادر به تشخیص و فعال کردن انگشتر وجود دارند و تا همین چند سال پیش خیلی از مردمان شهرها حتی اسم انگشتر یا سنگ با انرژی ماورایی را هم نشنیده بودن و حالا که باب شده همه شدن انگشتر شناس و انگشتر فروش در حالیکه هرگز قادر به تشخیص یک انگشتر معمولی از یک انگشتر با انرژی ماورایی نیستند.

انگشتر ماورایی مردانه و زنانه (انگشتر ماورایی مناسب چه افرادی است؟)

خصوصیات انگشتر موکلدار بر اساس سطح انرژی ان قیمت گذاری میشه و هر شخص باید در سطح خود انگشتر و یا سنگ موکلدار تهیه کنه نه اینه کسیکه آه در بساط ندارد  نه شغل و نه حرفه ای دارد و نا امید از همه جا کل دارایی خودش را با قرض و وام بده یک انگشتر سطح بالا بگیره و فکر کنه از فردا زندگی او تغییر میکند.

خیر این مثل اینه که شما موتور یک کامیون پر قدرت را بخواهید روی یک خودروی پراید قرار دهید و این اصلا همخونی نداره و بازدهی هم نخواهد داشت و یا بلعکس یک فرد با مقام و با تشکیلات شغلی خاص خودش با خرید انگشتر موکلدار سطح پایین انتظار داشته باشه پیشرفتی مضاعف داشته باشه اینم مثل اینه شما بخواهید موتور یک پراید را روی یک کامیون قرار بدید. خیلی از افراد هم خرید انگشتر موکل دار را به جهت داشتن موکل انجام میدهند و این خیلی بهتره تا اینکه دنبال موکل گرفتن باشند.

انگشتر رحمانی یا شیطانی

البته بسیار باید مراقب باشید چون انگشتر و سنگ موکلدار اصل موکل رحمانی دارد و بعضی افراد با اسیر کردن جن در انگشتر موجب مشکلات خاصی برای خریداران میشوند و ممکنه علائمی از انگشتر ببینید و خوشحال شوید که انگشتر موکل دارد در حالیکه فقط یک جن اسیر شده در آن قرار دارد که هم خیلی زود جدا ممکنه بشه و هم اینکه میتونه موجب عوارض بدی بشه.

انگشتر ماورایی موکل دار چه خواصی میتواند داشته باشد

 انگشتر موکلدار مردانه و زنانه میتواند در پیشرفت و حفاظت و جذب انرژی های مثبت به انسان کمک کند و انسان را در رسیدن به اهداف یاری دهد ولی حتی انگشتر چند صد میلیونی هم کاری نمیکنه همه به فرمان شما باشند و یا پول و ثروت از زمین و آسمان برای شما ببارد و یا موجب ازدواج شما با هر شخصی بشه . هر کجا دیدید کسی اینگونه از انگشتر ماورایی یا هر چی صحبت می کند بدانید قصد فریب شما را دارند  هرگز به آنها توجه نکنید.

البته منم انگشتر ماورایی دارم و به خیلیها دادم که بسیار راضی بودند و گاه نتایج باور نکردنی گرفتند اما این بستگی به ارتباط شخص با موکل انگشتر داره و هرچه این ارتباط قوی تر باشد می تواند  انرژی بیشتری از موکل دریافت کند اما اگر این ارتباط نباشد  مانند این است که شما یک گوشی موبایل بسیار پیشرفته بخرید ولی نتوانید از همه امکانات آن استفاده کنید بنابراین خیلی مهم است که بتوان حداکثر ارتباط را با انگشتر  برقرار کرد. 

 

خرید انگشتر موکل دار

نتیجه گیری

دوستان عزیزی که قصد خرید انگشتر و سنگ موکلدار دارند لطفا فقط در واتساپ به شماره زیر پیام دهند و هرگز روی گوشی زنگ نزنند چون در کارم اختلال ایجاد میکنه و برای درخواست سرکتاب کبیر هم به همین شماره تلگرام و اگر ندارید واتساپ میتوانید پیام بدید

و در صورت قطع بودن واتساپ و تلگرام برای پیگیری سفارشات خود در پیام رسان ایتا با همین شماره پیام بدید

09011876393

 

 

Visits: 770

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام ترک کردم ولی ماهی دوس یا سه روز یا بیشتر مصرف میکنم دعایی میخام که کارساز باشه وه برای رزق او روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل