دسته‌بندی نشدهراهنماییمطالب مهممهم

دعانویس واقعی کیست؟ و چه دعانویسی را برای دعا گرفتن انتخاب کنیم.

دعانویس واقعی کیست؟ و چه دعانویسی را برای دعا گرفتن انتخاب کنیم  چه کسانی سرکتاب کبیر انجام میدهند خیلی از دوستان از روی سادگی به هر دعانویسی روی می آورند و از  او تقاضای دعا میکنند. مخصوصا اگر دعانویسی هزینه کمتری بگیرد

دعانویس واقعی

دعانویس گرانقیمت

یا بلعکس بعضی سراغ دعانویسانی میروند که مبالغ هنگفتی برای دعانویسی طلب میکنند. چون منطق آنها این است که حتما دعانویس بسیار توانایی است که چنین دستمزدی میگیرد. و اونهایی هم که سراغ  دعانویس ارزان قیمت میروند.

منطقشان این است که ادمهای منصفی  هستند و و یا بناچار به دلیل دستتنگی به آنها مراجعه میکنند.

دعانویس واقعی رایگان است؟

بعضی از دعانویسان هم هستند که پولی نمیگیرند و اظهار میدارند برای رضای خدا کار میکنند و اگر مشکلتان حل شد هرچقدر دوست داشتید میتوانید بپردازید. که از نظر من هیچکدام از آنها نمیتوانند دعانویس واقعی باشند. حتما پیش خود میگویید آخه مگه چه اشکالی داره پیش دعانویسی  برویم که پولی نمیگیره.
خوب حالا دلایل را بنوبت برایتان تشریح میکنم.

دعانویسهای معمولی و بی تجربه
اول از دعانویسانی که هزینه ای بابت دعا دریافت نمیکنند شروع میکنم. چنین دعانویسانی معمولا اصلا دعانویس نیستند و در اصل کسانی که به
آنها مراجعه میکنندحکم موش آزمایشگاهی را برای آنها دارند.

دعایی به مردم میدهند  اگر جواب داد که طرف هم بخاطر لطف ایشون مبلغی در حد توان به او پرداخت خواهند کرد و اگر جواب نداد که ضرری نکرده. 

دعانویس واقعی رایگان کار نمیکند

با گرفت دعای رایگان در هر صورت شما این وسط بازنده هستید چون اگر جواب بگیرید که مقطعی است برای اینکه  اصول رعایت نشده وقتی دعایی نوشته میشه باید بخورات مخصوص سوزانده بشه و هزینه صدقه و ذکات کنار گذاشته بشه و دیگر شرایط که حکم دستمزد موکلین اون دعا را داره و وقتی دعانویس این نکات را رعایت نکند مثل این است که شما شخصی را استخدام کنید کاریرا برای شما انجام بده ولی دسمزد آنرا ندهید مخصوصا که اون شخص یک جن باشه خوب اونم فکر میکنه که باید تلافی کنه و چون فکر میکنه ان شخص حتما برای شما ارزش خاصی داشته باشه پس با اذیت و آزار ان شخص و اخلال بیشتر در کارش سعی در تلافی میکند پس بجای اینکه مشکلش حل بشه بیشتر مشکل براش ایجاد میشه .

پرداخت هزینه دعا

بنظر شما دعانویس یا کسی که مجانی براتون کار میکنه آیا حاضره از جیب خودش هزینه سنگین بخورات و صدقه و ذکات را بده . بنظر شما آیا این منطقیه.

دعانویسی با هزینه کم

دعانویسانی هم هستند که با مبالغ ناچیزی کار میکنند آنها هم سعی میکنند کل ان هزینه ای را که از شما میگیرند بجیب بزنند. چون بلاخره سعی در امرار معاش دارند هیچکس وقت اضافه نداره که بخواد بدون مواجب کاری انجام دهد که باز هم به مشکل میخورید.

این ذهنیت غلطی است که آدم خوب دستمزدی بابت کارش نمیگیره .

چون خداوند حتی برای کسی که از اموال یتیمان هم محافظت میکنه حقی برای او از اموالش برای دستمزد و حقوق در نظر گرفته و مردم عادی که از یک یتیم که مستحق تر نیستن. 

دعانویس واقعی گرانقیمت است؟

انهایی هم که هزینه های هنگفت بابت دعاهای معمولی میگیرند هم نمیتوانند یک دعانویس واقعی باشند چون برای هرکاری دعاهای مختلف با نسخه های مختلف که هزینه های متفاوتی دارند وجود داره و میتوانند از دعاهای کم هزینه تر استفاده کنند و دعانویسی که فکرش فقط گرفتن پول بیشتر باشه یعنی خودش را نسبت به حل مشکل مردم مسئول نمیدونه و اولین شرط دعانویسی این است که

با متقاضی احساس همدردی کنی و با نیت پاک و با مسئولیت و تعهد کارش را انجام بدی

باید بین دعانویس واقعی و متقاضی رابطه دوستانه باشد تا موکلین حس کنند طرف برای دعانویس اهمیت داره و دعانویس دلسوز اوست تا کارش به نحو احسنت انجام بشه اگر موکلین حس کنند که شما فقط بخاطر پول نه اینکه بخاطر دلسوزی و واقعا از ته دل قصد کمک ندارید. انها هم کارشون را بدرستی انجام نمیدهند اگر هم انجام دهند موقتی و فقط برای دلخوش کردن دعانویس انجام میدهند.

تازه این در صورتیست که واقعا طرف موکل داشته باشد.خیلی از دعانویسان موکلین تسخیری مورد استفاده قرار میدهند.

که بهتره به آنها هم مراجعه نکنید چون دارای موکلین تسخیری شیطانی و یا از جنهای خاص  هستند که بعدها مشکل ایجاد میکنند بعضیها اظهار میدارند که من یک لشکر جن بهم خدمت میکنند و من کلی موکل دارم که بیشتر لاف میزنند جهت  جلب مشتری و برفرض اینکه حرفشون درست باشه .

تسخیر موکل تسخیری با دعاهای بخصوص و قسمهایی و بخورهایی

همراه است که آنها را به تله میاندازه و بزور به اون شخص خدمت میکنند. ولی این اسارت انها همیشگی نیست بلاخره یک روز یک اشتباه  دعانویس و یا یک زرنگی اجنه اونها را از اسارت درمیاره و انوقت زمان انتقام انهاست و شاید دعانویس خیلی ماهر و با تجربه باشه و بتواند خودشو تا حدودی در امان نگه داره ولی نمیتونه از همه اونهایی  که اجنه بزور کارشون را انجام دادن محافظت کنه پس میروند سراغ انها  و انتقام را از اونها خواهند گرفت.

برای همین است که بعضیا کلا سراغ  دعانویس نمیروند و میگن دعا مکافات داره. پس انتخاب دعانویس خیلی مهمه که چه کسی باشه.

بهتره دعانویس هایی انتخاب شوند که اجدادشون موکلین

ذاتی داشته باشند که این موکلین به نسلهای بعدی  هم همراه با بدنیا اومدنشون خدمت میکنند.و در کارهای خیر به انسانها کمک میکنند .

برای راههای ارتباطی و تماس و سفارشات و خرید محصولات به صفحه اول سایت مراجعه کنید

Visits: 5843

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. سلام میشه برام دعا کنید از همسرم جدا نشم
    یهو همه چی ریخت بهم و گفت منو نمیخاد نمیدونم چیکار کنم

  2. سلام .لطف کنید یک دعای شفاهی هم به نیت من بگیرید.ممنون میشم.من سر در نمیارم از سحر و طلسم و جادوم.ولی میدونم یه چیزی هست و نمیدونمم از کجا اومده.فقد وقتی توی خونم از دیوار و لوازم صدای تق تق میاد یا بدنم هر چند دقیقه یه بار تیر میکشه و شروع به لرزیدن.به شدتم رنگ پوستم عوض شده و لاغر

  3. سلام. همسرم رفته و میگه من رو نمیخواد. لطفا برام دعا کنید. چه کار می‌تونم انجام بدم؟

  4. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  5. سلام لطفا دعایی بنویسبد برای اینکه مشکل مالی عشقم حل بشه و به هم برسیم

  6. سلام آقای محمد زاده یه نفر خیلی دوسش دارم از پیشم رفته میدونم اونم منو دوست دارم میخوام جوری برگرده پیشم ک هیچوقت نره حتی باهم ازدواج کنیم کمکم کنید

  7. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

  8. h.m:
    سلام سیدجان طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق تعالی باشه انشاالله برای دعای شفاهی مزاحم شدم اسمم حامد و اسم مادرم محترم است من چندسالی به مشکل مالی زیاد برخوردم طوری شدم که می خوام ازکشور برم دست به هر کاری می زنم با شکست مواجه میشم یاهرجا کار می کنم یکی دو ماه خوبه بعد یا اون محل که کار می کنم با شکست مواجه میشه یا بهانه ای یا مشکلی پیش میاد که از اون کار بیرون میام خلاسه رزق و روزی اسلان ندارم داره زندگیم تباه میشه دارم خانواده ام را ازدست می دم برای نان شب هم محتاجم طوری شده که واقعا کسی نمونده برای مایحتاجم قرض نگیرم میگن طلسم شدم اثارش مثل خارش بدن از قسمتهای پاشروع وبعد زانوهام که کلا زخم شده و ازپشت تمام میشه و بینایی چشمم کمتر شده و از پله ها بالا میرم زانوهام درد می کنهکمردردی به من پیچیده که نمی توانم کار کنم هرچه دوعا کتبی برام نوشتن کاری نکرده تورو به خدا کمکم کن به خدا بعد از خدا به شما امیدوار شدم شما اخرین کسی هستی که پیشش مراجع کردم و می کنم شماره شما رو اتفاقی تو سایت پیدا کردم خدا اجرتان دهد به نظر شما ایا دعای شفاهی مشکل گشای من هست یا نه

  9. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.
    و دلیل مشکلات ماورایی بیشتر بخاط نوع رفتار و نگرش و عادات و درست توجه نکردن به معنویات است که گاها درک درستی از معنویات نداریم و خیلیها را به خوبی و اعمال نیک دعوت میکنیم اما هنوز شناخت کافی روی خود نداریم فقط کافیه که ایمان قوی باشه و افکارتون را درگیر چیزهایی که شما را ناراحت میکند نکنید.

  10. سلام استاد چرا در سرکتاب بعضی از افراد مشکلات ماورایی هست ولی در بعضیها نیست بعضیها زندگی بدون مشکل دارند. بخت به چه علتهایی بسته می شود لطفا با دعای شفاهیتون. به احترام پنج تن ال ابا به احترام امام زمان از خدا بخواهید این بستگی بخت واقبال وشانس مراهم باز کند الان 39 سالمه از سن بیست ویک سالگی بستگی دارم اقا سید من کسی رو ندارم دردم را بگم نه در امدی نه شغلی فقط از شما خواهش می کنم به حرمت سید بودنتان از سید محمد ابوتاوه هم بخواهید ایم مشکل منو حل کند وزودتر بخت مرا هم باز کند وبرای سروسامان یافتن سریعم وفراهم شدن زمینه ازدواج موفقم کمک کنید. اقا سید منو از این جهنی که سالها در گیرش هستم ومرا مریض کرده دعای شفاهی انجام دهید زندگی برام جهنم شده نتونستم تا 39 سالگی ازدواج کنم چرا من .ِِ؟

  11. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  12. سلام یک دعای شفاهی می خوام برای ازدواج با مرد رویاهام که زندگی خوبی برام بسازه وعاقبت بخیر بشم لطفا برام دعا کنید

  13. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  14. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد. و خداوند مادر گرامیتان را شفای عاجل عنایت فرماید.

  15. سلام اقای محمد زاده مادرم بیماری قلبی وشکم درد شدیدی دارد وبه هیچ وجه به دکتر مراجعه نمی کند از شما اقا سید عزیز در خواست دعای شفاهی قوی برای شفا یافتنش ودعا کنید عمر طولانی یابد وگرفتار بیماریهای ناعلاج نشوداسمش منیره زاده دل افروز

  16. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  17. سلام اقای محمد زاده. خسته نباشید دعای شفاهی قوی برای اینکه رابطه بین برادرم وزن داداشم خوب بشه واخلاق برادرم خوب بشه خداوند اورا اصلاح کند وسر عقل بیاید ودنبال نون دراوردنش باشه ورزق وروزیشون زیاد بشه ودیگه دروغ نگه استاد کمکمون کن تورو به نفس پاکت برای جعفر زاده منیره خیلی دعا کنید به راه راست بره وزن بازیشو کنار بذاره وبه فکر زنو بچش باشه. دعا برای اینکه سرنوشتشون بعد از این بهتر بشه وزن داداشم روحیه اش خوب بشه اقا سید شما ما رو راهنمایی کنید چکار کنیم با برادرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل