دسته‌بندی نشدهدعاهای شفاهیدعاهای کتبیدعاهای مجرب

دعای محبت زن و شوهر برای محبت بیشتر و رفع کدورت و اختلافات

دعای محبتی قوی برای زن و شوهر

دعای محبت زن و شوهر برای محبت بیشتر و رفع کدورت و اختلافات

 

دعای محبت زن و شوهر

با توجه به تقاضاها باز هم نسخه ای دیگر از دعای محبت سریع زن و شوهر برای شما قرار دادم که امیدوارم برای متقاضیان مفید واقع شود.

دعای محبتی قوی مجرب

در سرالمستتر آمده اگر بخواهید میان زن و شوهر محبت زیادی برقرار شود بطوری که یکساعت نتوانند از همدیگر جدا شوند در مسجد جامع شش رکعت نماز بخواند هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعتی بعد از یکبار حمد و هفت مرتبه آیه الکرسی بخوانید و وقتی نماز تمام شد آیه الکرسی را چهل و یک بار بخوانید و چهل و یک عدد فلفل سفیدرا در آتش بندازید .یعنی اون چهل و یک فلفل سفید را در روی ذغال قرمز شده بریزید تا بسوزه.

مقاله مرتبط: دعای رفع کدورت

دعای محبت زن و شوهر

این عمل را به نیت ایجاد محبت و افزایش عشق انجام دهید ولی کسانی حفاظ ندارند وبه کار وارد نیستند و حفاظ  ندارند بهتره فلفل را درآتش نریزد و آنرا در محل پاکی دفن کند چون کارهای آتشی یا موکل محافظ میخواد یا حرز محافظ قوی . و یک نسخه دیگر دعای محبت زن و شوهر و بیشتر برای دعای صلح و آشتی زن و مرد هم در ادامه برای شما قرار خواهم داد. جهت صلح میان زن وشوهر دعای زیر را با توجه به آداب و شرایط نوشته و طالب با خود نگهدارد.

برای سفارش انگشتر موکل دار اینجا کلیک کنید.

متن دعای محبت زن و شوهر

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم انی القیت اسمک علی اسمک انت الله لا شریک لک لااله الا انت وحدک لا شریک لک و ان محمد اعبدک و رسولک لک الملک و لک الحمد یحیی و یمیت بیدک الخیر و هو علی کلشی قدیر اللهم اصلح لحما کما اصلحت بین یوسف و زلیخا به اسم فلان بن فلانه فی حب فلانه بنت فلانه

بسم الله علحح الرحمن علحح الرحیم علحح.

این نسخه برای ناسازگاری مرد است و اگر زن ناسازگار باشد باید جای بن و بنت عوض شود و اول نام و نام مادر زن نوشته شود و بعد مرد.

منبع سرالمستتر

آی دی  تلگرام doaanevic@

برای درخواست سرکتاب می توانید با پیام رسان تلگرام و یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

تماس فقط پیام از طریق اول تلگرام بعد واتساپ و بعد ایتا لطفا روی گوشی تماس نگیرید. 09011876393

کپی بدون ذکر منبع و لینک وبسایت حرام است

Visits: 1200

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ارادت برادرم زندانی دارم دعا کنید از مواد متنفر بشه بیرون بیاد یه کار خوب و آبرومند پیدا کنه دست از این کار برداره ..‌‌‌‌ مشکلات بیش از حد تصوره ..‌‌االتماس دعای عاجزانه

  2. الانم بهپحثمون شده و با هم به شدت قهر هستیم، میخوام ، اگر پای کسی در نیونه، واسه همیشه قطع بشه، و دو نفر واسه همیشه از هم متنفر بشن، اگرم همچین چیزی نیست، میخوام که یه زندگیه گرم و صمیمی مثل روزای اول زندگیم داشته باشم، دو تا دختر دارم، حالم خیلییییی گرفتست، هر جور میدونید کمکم کنید، خدا عاقبتتونو بخیر کنه، همسرم تو مغازه ی پدرش کار میکنه، ولی خیلی ساله مشتریاشون کم شده، و در حال ورشکستگی و بدهکاری هستن، تورو خدا این مشکلم حل بشه.

  3. سلام دریک روستای دور افتاده معلم هستم خانمی ازمن کمک خواسته شوهرش بددل وبداخلاقه خیلی کتکش میزنه

  4. سلام وعرض ادی اقا سید یک مشکل خانوادگی ما به لطف شما ودعای خیر شما حل شده که اصلا باور کردنی نبود من به شما اعتقاد خاصی دارم به دعاهای خالصانه ونفس حقتون از اینکه دعا فرمودید یک زوج جوان زندگیشون از هم نپاشه بی نهایت ممنونم و زندگی دوباره انهارا مدیدن دعای شما می دانم. تا اخر عمر دعاگوتون هستم واجرتان با امام زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل