راهنماییقانون جذبی و موفقیت

خواب را چگونه مدیریت کنیم تا از آن در جهت موفقیت و آینده نگری استفاده ببریم

خواب را چگونه مدیریت کنیم تا از آن در جهت موفقیت و آینده نگری استفاده ببریم

اگر می خواهید سر ساعت معینی از خواب بیدار شوید،

وقت دقیق را به ضمیر ناخودآگاه تان بسپارید، مطمئن

باشید که او سر ساعت شما را بیدار خواهد کرد.

اگرچه عقربه و پاندول و باطری  ندارد، اما دقیق تر از هر ساعتی

کار میکنه. در مورد سایر مسائل نیز به همین نحو عمل کنید.

برای ضمیر ناخودآگاه  هیچ کاری دشوار و سخت نیست.

همانطور که می دانید ضمیر ناخودآگاه هرگز به

خواب نمی رود و مدام در حال فعالیت می باشد.

او تمام اعمال حیاتی بدن را به خوبی کنترل می کند.و اوست که برای شما تصمیم میگره که چی برای شما خوبه و چی مضر است

خودتان و دیگران را ببخشید تا سلامتی و شفای عاجل

نصیب تان شود. دستورات و خط مشی ها در زمان

خواب و یا در رویا صادر می شود. جریانات شفابخش

بدن آزاد می گردند و شما بر اساس قانون جذب بعد

از خواب، احساس سرحالی و شادابی فراوانی می کنید.

خواب

زمانی که از کار و مشغله روزانه خسته و کلافه می شوید، چرخ های پر تلاطم فکر را از حرکت باز دارید و به عقل و هوشی که در ضمیر ناخودآگاهتان دارید و همیشه حاضر به خدمت است، فکر کنید. این کار به شما آرامش، قدرت و اعتماد به نفس می دهد. خواب برای آرامش روح و تندرستی بدن واجب و لازم است. بی خوابی باعث خشم، عصبانیت، افسردگی و اختلالات روحی می شود. شما در طول شبانه روز به هشت ساعت خواب مفید نیاز دارید.

دانشمندان و روان شناسان اعتقاد دارند که بی خوابی باعث از هم گسیختگی روانی می شود. شما در زمان خــواب از لحاظ روحی تجدید قوا می کنید. خواب برای نیروی حیات و شادی زندگی از واجبات است. مغز خسته و خـواب آلود به قدری حریـص خوابیـدن است که برای لحظـه ای خواب حاضر به هر فـداکاری می باشد. کسانی که پشت فرمان اتومبیل به خــواب رفتـه اند شاهـد این مدعـا محسوب می شوند.

اغلب افرادی که دچار بی خوابی می شوند، حافظه و قدرت سازگاری خود را از دست می دهند، آن ها معمولا گیج و مبهوت و پریشان احوال باقی می مانند. خوابیدن قدرت قضاوت را متعادل می کند. قبل ازخواب یقین داشتـه باشید

که هوش و خرد نهفتـه در ضمیر ناخودآگاه تان، شما را هـدایت و راهنمایی می کند. سپس گوش به زنگ هر دستوری باشید که به شما داده می شود.

همواره سعی کنید که به ضمیر ناخودآگاه تان کاملا اطمینـان داشته باشید و بدانید که گـرایش این پدیده به سوی زندگی است و گاهی وقت ها در رویایی کاملا روشن و زنده به سراغ تان می آید. نطفـه ی آینـده شما از هم اکنون در ذهن تان بسته شده و شالوده ی آن اندیشه ها، باورها و اعتقادات عادی شما می باشد.خواب  مطمئن باشید که هوش و خردتان شما را هدایت می کندو آینده تان را سرشار از موفقیت می نماید. چون ناخودآگاه میتونه از تمام ظرفیت مغز استفاده کنه ولی ما به بیش از ده درصد ظرفیت مغز خود نمیتوانیم دسترسی داشته باشیم ولی در خواب این دسترسی بیشتر میشه چه خواب طبیعی باشه چه مصنوعی  این نکته را به خودتان بقبولانید و آن را باور داشته باشید. همواره منتظر خیر و خوشی باشید تا بر اساس قانون جذب سر راه تان قرار بگیرد. و یکی از دلایل اینکه ما میتوانیم در خواب دسترسی و کنترل بیشتری روی ناخودآگاه خود داشته باشیم قرار گرفتن در حالت الفا است و شما وقتی که تازه از خواب بیدار میشوید هنوز در حالت آلفا قراردارید و اون موقع بهترین زمان برای این است تلقینات مثبت داشته باشید و تا وقتی در این حالت خواب قرار دارید که چند دقیقه بیشتر نیست که با تکنیکهایی میشه این مدت زمان را افزایش داد میتتوانید از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. مثلا من سالم و قوی هستم من زیبا و جذاب هستم . من جاذب ثروت هستم و جملات مثبت دیگه. پس خواب را به سادگی ازش نگذرید و حداکثر استفاده از این موهبت بزرگ را ببرید.


Visits: 1401

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل