دعاهای شفاهیدعاهای مجرب

آیه الکرسی مغربی و فوائد خواص آن برای کارهای مختلف و امور مختلف

خواص شگفت انگیز آیه الکرسی مغربی

آیه الکرسی مغربی و فوائد آن برای کارهای مختلف آیه الکرسی مغربی فوائد زیادی برای رزق و روزی و موفقیت و جلب محبت و… دارد و دارای اثرات مثبت زیادیست که در کتاب جامع الفوائد در مورد آن نیز بسیار ذکر شده است .در ادامه به خواص و نحوه استفاده از آیه الکرسی مغربی میپردازیم.

آیه الکرسی مفربی

خاصیت اول آیه الکرسی مغربی

به جهت حصول مقصود و رسیدن به آرزوها پیش از نماز نافله صبح یکبار بخوانید بعد از نافله صبح شش بار بخوانید که در مجموع هفت بار شود.

خاصیت دوم  برای جلب رزق و روزی

اگر کسی روزی سه بار بخواند روزی او زیاد و دولت او زیاد شود پس این آیه برای رزق و روزی میتواند خواص زیادی داشته باشد سعی کنید در خواندن آن مداومت داشته باشید تا جلب رزق و روزی و برای پولدار شدن مناسب است

خاصیت سوم این آیه برای جلب از راه دور و تسخیر قلب

اگر خواهید کسی از راه دور بیاید بعد از نماز یکبار آیه الکرسی را به چهل و یک فلفل سفید بخواند تا چهل روز مداومت کند و بعد فلفل ها را در آتش ذغال بندازد. در هر کجا باشد خود را خواهد رساند.

خاصیت چهارم آیه الکرسی مغربی:

خاصیت چهارم آن مانند دعای زبانبند است که باید به این شکل عمل شود اگر میخواهید زبان هر که را ببندید از دوازده قبر کهنه خاک بردار و همه را با هم جمع کنن و آیه فوق را روی آن بخوانیدبه نیت بستن زبان شخص مورد نظر اون خاک را به دیوار بمالید.

خاصیت پنجم آیه برای جلب محبت

خاصیت پنجم آیه الکرسی مغربی برای جلب محبت و بعنوان دعای محبتی قوی استفاده میشود کسی آیه فوق را بر چهل و یک دانه فلفل سیاه خوانده و در یک خمره قرار داده و سر خمره را محکم ببندید و در خانه خود در خاک مدفون کنید وی را از محبت بیقرار خواهد کرد.

خاصیت ششم آیه الکرسی :

برای باروری محصولات کشاورزی اگر کسی آیه فوق را بنویسد و به درختی میوه دار آویزان کند بار میوه اون درخت زیاد شود.

خاصیت هفتم آیه الکرسی مغ :

برای جلب محبت فوری اگر کسی آیه فوق را بر چهل و یک دانه نمک بخواند به نیت محبت به اسم هر کس و در طلوع آفتاب نمک را روی آتش ذغال بریزد با کمی اسپند دود کند محبت شخص بسیار شود و بیقرار گردد

این آیه خواص گوناگونی دارد

در مورد آیه الکرسی مغربی چند مورد مهم را برای شما گذاشتم و حتما فقط در کار خیر انجام شود در غیر اینصورت چون آیه قرآنی بسیار قوی میباشد و آیات قرآنی رحمانی هستن ممکنه مورد قضب الهی قرار بگیرید .

کپی بدون ذکر منبع و لینک سایت حرام است

تلگرام 09011776393

 

 

Visits: 7202

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام من از ختم ایه الکرسی حاجت کوچک گرفتم اما نمی دانم چرا نمی توان کار پیدا کنم دوباره سراغ این کرسی امد اولین بار ایه کرسی مغربی دیدم احساس آرامش کرد ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل