راهنماییمطالب خواندنی

موانع موفقیت خود را کشف و افکار خود را عوض کنید

چگونه موفق باشیم و در مسیر موفقیت بمانیم

موانع موفقیت خود را کشف و افکار خود را عوض کنید اصلی ترین  راه برای جذب موفقیت همین نکات است که گرچه ساده بنظر میایند اما بسیار مهم هستند گرچه دعاها و موکل و سنگ موکل دار یا دیگر ابزارهای ماواریی بسیار کمک میکنند اما اگر افکار شما در مسیر درستی نباشد مانند کسی است که انواع سلاح ها را دارد اما توان استفاده از آنها را ندارد.

موانع موفقیت چه چیزهایی میتوانند باشند

هر کسی موانع خاص خود را دارد هر خاطره ی بد، هر چیزی که شما را می ترساند، همه تردیدهایی که هنگام ناامید شدن در شما ریشه زدند، فریب، رها شدن از جانب فرد مورد اعتمادتان و همه ی حس بی ارزش بودنی که موقع انتقاد از شما، احساس کردید.

‍ موانع موفقیت
‍ موانع خودرا کشف و افکار خود را عوض کنید

شکست در تلاشی که به آن ایمان داشتید

شکست یا نمرات بد مدرسه، همه این تجربه ها، باورها و مشاهدات منفی به مقاومت شما در برابر دریافت پول بیشتر افزوده‌اند. برای مثال شاید بگویید دوست دارید ثروتمند باشید، اما اگر ضمیر ناخودآگاه شما به طور مطلق از ثروتمند بودن پرهیز کند یا حتی برای آن تلاش هم نکند، ثروتمند نمی شوید.

این بخش از ضمیر ناخودآگاه شما پٌر از باورها و هیجانات برنامه ریزی شده مربوط به پول است که به حقیقت مطلق شما تبدیل شده است. این کدها بر اساس منطق و دلیل نیست…..

رفع موانع موفقیت

خوب حال که با موانع موفقیت آشنا شدید باید برای رفع این موانع در مسیر صحیح تلاش کنید تا کمک کم در مدار صحیح خود قرار بگیرید و انجام هر کدام از نکات بسیار مهم است شاید ساده بنظر بیاد اما خیلی مهم هستند

راهکارهای رفع موانع موفقیت

اگر واقعا تصمیم گرفتید از روزمرگی و شکستها خلاصشوید باید با جدیت این نکات را رعایت کنید

دوری از افکار و افراد منفی

اولین کاری که باید انجام دهید دوری از افکار منفی است اگر تابحال مرتب تصور کردید که بدشانس هستید و یا آدم ضعیفی هستید و خود را فققیر و دور از انسانهای موفق دیده اید سخت در اشتباه بودید . و همین افکار و دیگر افکار مشابه باعث شده که وضعیت فعلی را داشته باشید

تکرار جملات مثبت برای دوری از افکار منفی برای رفع موانع موفقیت

باید از این به بعد فکر کنید انسان خاصی هستید که تابحال خود را کشف نکرده بودید و مدام تکرار کنید که من خیلی خوش شانس هستم . نمیدونم چرا ایقدر این روزها خوش شانس شدم نیروی جدیدی وارد بدنم شده که از من محافظت میکنه و مرا در مسیر موفقیت هدایت میکنه.

من ذاتا انسان موفقی هستم و روز بروز موفقیتهای بیشتری کسب میکنم روز به روز به درآمد من اضافه میشه . من لایق بهترینها هستم من لایق ثروت هستم من ثروت و افراد موفق را دوست دارم و جملات مثبت خوب دیگری را میتوانید با یک سرچ کردن در مورد قانون جذب پیدا کنید .

جدیت و مداومت در تصمیمات

برای رفع موانع موفقیت شاید بعضی افراد همین کارها را کرده باشند و نتیجه نگرفته باشند و بگویند باز همان حرفهای تکراری اماتوجه داشته باشید که این جملات را باید طوری بیان کنید که خودتون کاملا باور کنید و پس از بیان جمله حس خوب داشته باشید چون اگر حس بد داشته باشید وجود شما آنرا باور نخواهد کرد و اتفاقی نمیفته و مداومت بدون ناامیدی داشته باشید چون ناخوداگاه شما فکر میکنه جدیت نداری و فقط مدتی داری به این قضیه فکر میکنی و برات اهمیت نداره اما جدیت و مداومت در تصمیمات و تحول در خودتان باعث میشود زمین و زمان شما را باور کند و خواسته شما را فراهم کند.

دوری از افراد منفی

موضوع مهم بعدی برای رفع موانع موفقیت دوری از افراد منفی است به این دلیل که این افراد دارای امواج منفی هستند که روی شما تاثیر منفی میگذارد افرادی که مدام از درد ناامیدی و بدبختی حرف میزنند هم خود را گرفتار بدبختی میکنند هم اطرافیان را .

و اگر افراد فامیل و نزدیک شما هستند و شما نمیتوانید از آنها زیاد دوری کنید سعی کنید به آنها مثبت بودن را یاد دهید و آنها را با خود هم مسیر کنید . و هرگاه که قصد داشتند حرفهای منفی را تکرار کنند بحث را عوض کنید و در مورد یک موضوع شاد و هیجانی مثبت حرف بزنید و او را وادار کنید شما را همراهی کند.

متاتکنو استفاده از تکنولوژی و نیروهای ماورایی

این روزها متافیزیک را دنیا باور کرده و ابزار های خاصی برای بهره بردن بیشتر از این نیروها ساخته شده رفع موانع موفقیت با متاتکنو هم یکی از آن ابزارهاست که توسط خودم ساخته شده ترکیبی از تکنولوژی و علوم غریبه که برای آشنایی با آن میتوانید مطالبی که در مورد آن نوشتم را بخوانید.

تصویر سازی مثبت برای جذب موفقیت

سعی کنید همیشه حس و حال خوب را حفظ کنید و مرتب رویاهای خود را با حس خوب به تصویر بکشید خصوصا قبل از خواب و صبح ها در لحظه ای که بیدار میشوید این زمان بسیار مهم است و من خودم شخصا بارها و بارها از آن نتیجه گرفتم در چنین زمانهایی خود را در شرایطی که دوست دارید تصور کنید و از آن لذت ببرید تا ماونع موفقیت خود را کنار بزنید و یه جورهایی نیروهای ماورایی را گول میزنید و آنها فکر میکنند شما در این وضعیت موفق هستید و باید مانند یک انسان موفق بشما کمک بشود .

تکرار مکررات و تغییر عادتها

یکی از اعمال دیگری که برای رفع موانع موفقیت باید انجام دهید اینه عادات جدیدی جایگزین عادات قدیمی خود کنید حتی اگر عادات بی اهمیتی باشد  اینگونه فرکانس ارتعاشات شما عوض خواهد شد و نیروهای ماورایی منفی دیگر قادر به شناسایی شما نیستند و نیروهای مثبت برای شناسایی شما فعال میشوند و مرتب عادات جایگزین را تکرار کنید تا قسمتی از وجود شما شود خصوصا عاداتی که مختص افراد موفق است .

پیشرفت و در آغوش گرفتن موفقیت

موفقیت و پیشرفت و رفع موانع موفقیت بسرعت ایجاد نمیشه باید صبوری کنید و از پا ننشینید گاه خیلی افراد در یک قدمی موفقیت هستند اما یکباره ناامید میشوند و همه چیز را خراب میکنند اگر زندگی خوب میخواهید و دوست دارید از زندگی خود لذت ببرید و موفقیت و شادی را در آغوش بگیرید پس راهی ندارید جز مداومت تا نشانه های موفقیت ظاهر شود و بعد همه چیز براحتی در مسیر درست قرار میگیرد و پیروزی خود را جشن خواهید گرفت .

خودم شخصا همه این موارد را تجربه کردم و پیروزی ها را یک به یک بدست آوردم بطوری که هر شغل و شرایطی را که واقعا دوست داشتم را بدست آوردم شما هم میتوانید همانطور که به خیلی از افراد آموزش دادم و زندگی آنها تغیر کرد

Visits: 183

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  2. سلام اقا سید عزیز مشکل بزرگی دارم نمی تونم راههای طولانی رو طی کنم لطفا برام دعا کنید. به اون کار نروم

  3. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  4. سلام لطفا برام دعا کنید کمکم کنید تا بختم باز بشه ویک خواستگار خیلی خوبی از هر لحاظ برام پیدا بشه که هیچ ایرادی از همدیگه نگیریم ومنجر به ازدواج شود اقا سید عزیز لطفا برای ازدواج موفقم وسر وسامان یافتنم بزودی زودی دعای شفاهی کنید

  5. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی به نیت شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  6. سلام اقای محمد زاده برای. شفای بابام دعای شفاهی انجام دهید درد شدیدی تومعدش دارد خیلی نگران سلامتیش هستیم دعا کنید بیماری ناعلاج نگرفته باشد وبا دعای شما شفای عاجل یابد وسایش بالای سر ما باشد لطفا برای سلامتی بابام خیلی دعا کنید با تشکر

  7. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی برای شما انجام شد. انشااله که نور الهی همراه شما باشد.

  8. سلام اقای محمدزاده امامت امام زمان عج روبهتون تبریک میگم

    ازتون یه خواهشی دارم اینکه برام یه دعای شفاهی قوی کنیدکه جمشید ومهدی به خواستگاریم نیان توروخدابرام دعاکنیدمن به ایناهیچ علاقه ای ندارم وازشون متنفرهستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل