راهنماییمطالب خواندنی

مهره مار واقعی چگونه است و نشانه های اصالت آن چیست

مهره مار واقعی و روش شناسایی آن

مهره مار واقعی چگونه است و نشانه های اصالت آن چیست خیلی از دوستان این سوال را دارند که مهره ماری چیست و چه خواصی داره

مهره مار واقعی

از کجا بفهمیم مهره مار اصلی است

و از کجا گیر بیاریم . این سوالاتیه که بارها در تلگرام از من پرسیده میشه برای همین تصمیم گرفتم این مطلب را بذارم تا نخوام هر بار مرتب به این سوال جواب بدم.

مهره چگونه بدست میاید

کلام را خلاصه میکنم در اینکه مهره مارها شاید خیلی هاشون واقعا مهره مار باشه اما هر مهره ماری کارایی نداره و مهره مارها باید در شرایط خاص گرفته بشه و از مارهای بخصوصی هم معمولا گرفته میشه نه هر ماری پس به صرف اینکه مهره مار باشه کافی نیست  و میتونه مانند یک مهره معمولی باشه. 

چگونه مهره را شناسایی کنیم

از علائم شناسایی یک مهره مار چند چیزه که مهمترین آنها اینه که وقتی همراه شما باشه و شما در نزدیکی یک نانوایی سنتی تنوری باشید خمیر نان به دیواره تنور نمی چسبه و مرتب به درون تنور میفته.

دومین تست مهره مار

دومین تست مهره مار اصلی این است که ان را  در شیر بیاندازید مهره مار باعث فساد شیر و بریده شدن آن و دلمه زدن به مانند ماست میشه. 

رنگ مهره مار اصلی مهره مار واقعی

رنگ مهره مارها یک رنگ ثابت نیست ولی اغلب به رنگ کرمی و شیری است که به رنگهای تیره هم دیده شده.
این دو نمونه تست از تستهای مهم برای یک مهره مار است. و اینکه مهره بسیار کمیاب و بسیار گرانقیمت است و هرگز به  قیمتهای حتی چند میلیون هم گیرتون نمیاد و من الان قیمت دقیقش را نمیدونم چون سالهاست
که مهره ماری واقعی ندیدم

قیمت مهره مار

قیمت مهره مار واقعی فکر میکنم بالای 50 میلیون تومن باشه که باز همون مهره مار هم قوی و ضعیف داره و قیمتهای مختلف و از خواص آن این است که جلب روزی میکنه و دهان دیگران را بر خواسته شما میبنده و ایجاد محبت میکنه و در تجارت بسیار به تجار کمک میکند. که با این قیمت بالا فکر میکنم خرید یک انگشتر موکلدار به صرفه تر باشه
بنابر این پولتون را بیخود خرج این مهره مار هایی که همه جا در حال فروش هستند نکنید چون هیچ خاصیت مثبتی ندارند و بعد از مدتی از انها خسته میشوید.

Visits: 1179

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل