دعاهای کتبیدعاهای مجرب

طلسم محبت قوی برای جلب معشوق و بازگشت در نسخه های مختلف

نسخه های مجرب عالی برای جلب و بازگشت معشوق

طلسم محبت قوی برای جلب معشوق و بازگشت در چند نسخه مختلف

طلسم محبت قوی

همچنین برای آگاهی از سرکتاب کبیر روی لینک کلیک کنید.

این اسماء را روز پنجشنبه با رعایت آداب و بخور لبان ذکر و جاوی سفید و بخور شعیب در کاغذ سفید بدون خط با جوهر روحانی و یا همان حبر روحانی و یا محلول روحانی نوشته و آنرا  همراه خود نگه دارید  و این عمل را باید در روز پنجشنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره باید انجام داد که مسلما در اول ماه و زمان عروج ماه بهتر است.

طلسم محبت قوی بازگشت معشوق

بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

 

طلسم محبت قوی دیگر از راه دور . دعای جلب محبت

در تحبیب مجرب پنج عدد تخم مرغ تهیه کنید و بر هر یک یک بار سوره یاسین را بخوانید و به هر مبین که رسیدید یعنی هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسید به آن تخم مرغ بدمید و آن تخم مرغها را بشکنید و خاگینه کنید و شیرینی داخل آن کنید و بخورید و به هر که میخواهید بدهید که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

 

طلسم محبت فوری دعای مجرب 

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت طلسم محبت قوی ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. این طلسم محبت قوی بسیار موثر و مجرب است.

فقط در امر حلال استفاده شود. بهتر است در زمان این عمل بخورات خوشبو چون عود اصلی سوزانده شود

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دعای رسیدن به حاجات

اين دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد: بعد از نماز صبح ۹۹ بار بگويد: يا حنان يا منان. و سپس بگويد:

اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.

 

 

Visits: 2914

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل