راهنماییقانون جذبی و موفقیتمطالب خواندنیمطالب مهم

رسیدن به خواسته ها با حس کردن آنها و ابزار لازم تا محقق شدن آنها چگونه است

چگونگی رسیدن به آرزوها

رسیدن خواسته ها با حس کردن آنها و ابزار لازم تا محقق شدن آنها چگونه است

رسیدن به خواسته ها

آرزوها چگونه محقق میشوند

هر آرزویی ارتعاشاتی از خود به جهان می فرستد ،در حالی که ماهیت آن کنار شما می ماند و شکل مادی به خود می گیرد. و استفاده از ابزارهایی میتواند به رسیدن به آرزوها سرعت بیشتری ببخشد . هرچه انرژی بیشتری صرف آرزویتان کنید ،زودتر تحقق می یابد.

اما نباید منفی نگر باشید و چون این دید منفی باعث خواهد شد که سمت و سوی آرزوهای شما حالت سرگردانی بخود بگیرد پس سعس کنید مثبت گرا باشید و در راستای احداف خود تمرکز کنید

دوری از ارتعاشات منفی

افرادی که حس منفی دارن ارتباط نزدیکی برقرار نکنید و سعی کنید شما روی آنها اثر مثبت بگذارید و ایجاد نیروی مثبت نمایید.

همیشه به آرزوهای خود با احاسی واقعی فکر کنید آنها را احساس و لمس کنید انگار که وجود دارد با آن زندگی کنید حتی خیال پردازی و برای رسیدن به آن آماده شوید

رسیدن به خواسته ها با مکمل های ماورایی

و اما میتوان از نیروهای مکمل نیز کمک گرفت که گاه این نیروهای مکمل خود شکلهای مختلفی در علوم غریبه دارندو با ارتباط مستقیم با کائنات و یا استفاده از بعضی تکنولوژی ها حتی میتوانند  رسیدن به آروزها را تسریع کنند.

در علوم غریبه روش کار معمولا اینگونه است که ابتدا شخص با سرکتاب کبیر برسی میشود و سپس اول موانع مشخص و با دعاهایی برطرف می شوند

بعد دعاهایی در جهت خواسته داده میشود که انرژی لازم را در جهت خواسته آزاد مینماید و نیروهایی که وظیفه آنها رساندن انسان به خواسته های او را دارند تحت تاثیر قرار میدهد.

توصیه میشود کسی که یک بار سرکتاب صحیح برای او انجام شده دوباره سرکتاب نگیره چون سرکتاب تغییر نمیکنه و باید تقاضای برسی بده برای اینکه ببینه هنوز مانعی دارد یا خیر. و در کنار دعاها استفاده از فایلهای متاتکنو میتونه حتی به تنهایی تاثیر بسزایی در رسیدن به آرزوها داشته باشه چون مستقیما ارتعاشات شما و کائنات را هدف میگیره .

بعضی از افراد میپرسند  ما خیلی برای رسیدن به آرزوها ی خود فکر  و رویا پردازی میکنیم اما نتیجه نمیگیریم . عزیزان شما باید اشتیاق و حسی فراتر از حس همیشگی داشته باشید طوریکه خود را دقیعا در آن شرایط حس کنید .

این یک سیستم است که اگر به این شکل کار نمیکرد هرکس به هر اتفاق بدی فکر میکرد به راحتی ممکن بود آن اتفاق بد را در زندگی خود تجربه کند بنابراین این سیستم را خداوند به شکلی طراحی کرده که وقتی بارها با اشتیاق بسیار شدید و در حالتی غیر معمول شما درخواست میکنید فعال شود چون  ایجاد این حالت برای خیلیها ممکنه سخت باشه از علوم غریبه و روشهای خاص مانند متاتکنو  میتوان کمک گرفت. همچنین در هنگام تمرکزو ارسال امواج و ارتعاشات

در جهت رسیدن به آرزوها میتوانید از بخورات

مناسب هم استفاده کنید چون بخورات نیروهای ماورایی خاص خود را جذب میکنند اما هیچ بخوری به تنهایی نمیتونه در رسیدن به چیزی اثر داشته باشه .

برای جذب نیروهای یاری دهنده همیشه به دنیا بگویید :”متشکرم”

و مرتب خدا را شکر کنید برای هر آنچه دارید ممکنه بعضی فکر کنند که ما چیزی جز بدبختی نداریم که شکر کنیم اما بدنی سالم که دارید . شما فرض کنید یک پا ندارید چقدر حاضرید بپردازید که دو پای سالم داشته باشید شاید تمام ثروت خود را در حالیکه همون پای سالم را شما دارید جزء جزء اعضای شما جای شکر دارند که سالم هستن.

کانال تلگرامی ما doaanevic786

Visits: 1571

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
دعای عاجل